مسئولان اندیمشک، بخش شدن قلعه تل را پیگیری کنند

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر قلعه تل باغملک از همه مسئولان شهرستان باغملک و استان خوزستان خواست برای ارتقای شهر قلعه به بخش تلاش کنند.

رشید عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مهم مردم قلعه تل، ارتقا به این شهر به بخش است که امیدواریم مسئولان برای تحقق این درخواست تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تبدیل شدن قلعه تل به بخش، بسیاری از مشکلات این شهر را حل خواهد کرد افزود: به تبع با بخش شدن و استقرار ادارات خیلی از مشکلات مردم کاسته خواهد شد و نیازی نیست برای حل کوچک‌ترین مشکل به مرکز شهرستان برویم.

*نوید استقرار بخشداری

رئیس شورای اسلامی شهر قلعه تل، تصریح کرد: مسئولان، بخش شدن قلعه تل را پیگیری کنند تا از مشکلات این شهر تاریخی کاسته شود زیرا حل بسیاری از مشکلات در گرو، تبدیل شدن شهر قلعه تل به بخش است.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی از طرف این شورا برای استقرار بخشداری انجام شده است، تصریح کرد: در همین راستا، دیداری با نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل تقسیمات استانداری خوزستان داشتیم.

عسکری خاطرنشان کرد: در این دیدار مشکلات شهر قلعه تل بررسی شد و نوید استقرار بخشداری در این شهر باستانی را به ما داده‌اند.

* تلاش برای رفع مشکلات شهر قلعه تل

وی در ادامه از حضور مردم قلعه تل در انتخابات ۲۴ خرداد تقدیر کرد و گفت: اینجانب از لطف و محبتی که از سوی مردم با فرهنگ قلعه تل شامل حالم شد و توفیق خدمتگذاری را مجدد برایم فراهم کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

منتخب مردم قلعه تل در دور چهارم شورای شهر تصریح کرد: با اعتماد مردم، برای من تعهدی ایجاد شد که از اولین روز فعالیت شورای شهر سوم تاکنون پایبند و متعهد به آن هستم.

وی عنوان کرد: تعهد ایجاد شده برایم این است که در حد توان خود، در رفع مشکلات و موانع شهر باستانی قلعه تل تلاش کنم.

رئیس شورای شهر قلعه تل اضافه کرد: خداوند بهترین شاهد است که از هیچ کوششی در راستای رضای او و حل مشکلات مردم دریغ نکرده‌ام و ‌‌نهایت تلاش و جدیت برای عمران و آبادانی شهرمان به‌کار بسته‌ام.

عسکری بیان کرد: بر خود می‌بالم و افتخار می‌کنم که در میان مردمان با گذشت و با اصالت قلعه تل زندگی می‌کنم.

منتخب مردم قلعه تل در دور چهارم شورای شهر گفت: اگر حمایت این مردم از منتخبین خود در شورای اسلامی نبود قطعا موفقیت‌های بزرگ، حاصل نمی‌شد و کار‌ها پیش نمی‌رفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سارینا انشاالله درد شورای شهر قلعه تله بخور تو سر مسولای بی عرضه سربندر