پایگاه انتخاب رشته در هفتکل راه‌اندازی شد

خورنا: رئیس آموزش و پرورش شهرستان هفتکل از راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان ورود به دانشگاه در این شهرستان خبر داد.

محمد بهزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان ورود به دانشگاه در شهرستان هفتکل راه‌اندازی شد.

وی افزود: این پایگاه به منظور کمک و راهنمایی به داوطلبان ورود به دانشگاه در سال تحصیلی جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

راهنمایی داوطلبان همه روزه

این مقام مسئول تصریح کرد: پایگاه انتخاب رشته در هفتکل، همه روزه آماده کمک و راهنمایی داوطلبان ورود به دانشگاه است.

وی اضافه کرد: ساعات کار پایگاه انتخاب رشته در هفتکل، هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است و داوطلبان می‌توانند برای کمک گرفتن به این پایگاه مراجعه کنند.

رئیس آموزش و پرورش هفتکل در ادامه به محل راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته اشاره کرد و گفت: این پایگاه در اداره آب و فاضلاب شهرستان واقع در بلوار شهید علی رضا چراغزاده دزفولی بعد از شهرداری و نرسیده به میدان انقلاب (نیروی انتظامی) مستقر است.

کسب رتبه نخست قبولی در کنکور

وی در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبان ورود به دانشگاه همچنین می‌توانند همه روزه در ساعت‌های اعلام شده با شماره تلفن ۳۲۲۲۴۱۱ برای داخل شهر و با اضافه کردن پیش شماره ۰۶۹۲ از خارج شهر هفتکل با پایگاه انتخاب رشته اداره آموزش و پرورش هفتکل تماس حاصل نمایند.

بهزادی در ادامه به کسب رتبه نخست قبولی در کنکور سال گذشته توسط داوطلبان هفتکلی اشاره کرد و گفت: این افتخارآفرینی برای سومین سال متوالی اتفاق افتاد.

کسب رتبه بر‌تر طی سه سال

وی اظهار امیدواری کرد که دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور امسال نیز مانند سال‌های گذشته رتبه نخست قبولی در کنکور را کسب کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل با بیان اینکه هر ساله بر اساس رتبه‌بندی‌هایی که اداره کل آموزش و پرورش خوزستان انجام می‌دهد، رتبه‌های نواحی مختلف استان اعلام می‌شود، اضافه کرد: دانش‌آموزان هفتکلی در سه سال گذشته رتبه نخست قبولی در آزمون سراسری را در بین شهرهای خوزستان کسب کردند.

تلاش دانش‌آموزان برای افزایش سطح علمی

بهزادی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته هفتکل رتبه نخست قبولی در کنکور را به خود اختصاص داد که امیدواریم امسال نیز با اعلام رتبه‌بندی‌ها توسط اداره کل آموزش و پرورش خوزستان این رتبه با ارزش نصیب دانش‌آموزان این شهرستان شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل ضمن تشکر از همه معلمان و دبیران، به خاطر تلاش در راستای ارتقای سطح آموزش در این شهر اضافه کرد: از دانش‌آموزان نیز می‌خواهم برای افزایش سطح علمی منطقه کوشش کنند تا در آینده نیز بتوانیم بیشتر از گذشته بدرخشیم.