مجوز احداث ۴ مرکز درمانی در آبادان، شادگان و هندیجان صدور شد

خورنا: معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از صدور موافقت اصولی این مجموعه به منظور افتتاح چهار مرکز درمانی در آبادان، شادگان و هندیجان خبر داد.

نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با  تشکیل نخستین جلسه کمیسیون ماه ۲۰ دانشکده علوم پزشکی آبادان و تایید سرپرست این دانشکده، مجوز موافقت اصولی به منظور افتتاح چهار مرکز درمانی در آبادان، شادگان و هندیجان صادر شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این مراکز درمانی شامل یک درمانگاه تخصصی چشم و یک مرکز فیزیوتراپی در آبادان، یک درمانگاه عمومی در شادگان و بالاخره یک مرکز فیزیوتراپی در هندیجان است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تشکیل نخستین جلسه کمیسیون ماده ۲۰ این مجموعه در آبادان افزود: این جلسه که به منظور صدور مجوز و پروانه فعالیت مراکز درمانی شکل می‌گیرد، تا سال گذشته در اهواز برگزار می‌شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان، معاون درمان، یک پزشک انتخاب شده توسط رئیس دانشکده، یک پزشک متخصص داخلی و یک پزشک متخصص جراحی؛ اعضای اصلی تشکیل‌دهنده جلسه کمیسیون ماده ۲۰ دانشکده را شامل می‌شوند.

بحرینی در پایان تصریح کرد: جلسه کمیسیون ماده ۲۰ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با حضور پنج نفر، رسمیت پیدا می‌کند.