لزوم استقرار برخی ادارات دولتی در هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان خواستار لزوم استقرار برخی ادارات دولتی در این شهرستان شد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان از محروم‌ترین نقاط استان خوزستان است.

وی افزود: شاید یکی از دلایل این امر این باشد که هندیجان در جنوبی‌ترین نقطه استان واقع شده است و دور از چشم مسئولان قرار دارد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و تجاری برخوردار است، تصریح کرد: برای بخش‌های مختلف این شهرستان باید اعتبارات ویژه‌ای از سوی استان و کشور تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: این شهرستان حتی از اداراتی چون ثبت و احوال و ستاد بازسازی عتبات عالیات محروم است و در همین زمینه‌ به شدت نیازمند توجه است.

فرج‌الهی همچنین عنوان کرد: این ادارات در شهرستان به صورت نمایندگی مشغول فعالیت هستند و مردم نیز به همین دلیل با مشکلات ریز و درشتی گریبانگیر شده‌اند.

وی خطاب به مسئولان کشوری تصریح کرد: این وضعیت حق مردم این مرز و دیار نیست، هندیجانی‌ها هشت سال تمام در جنگ به سر بردند و برای دفاع از تمامیت اراضی کشور ایستادگی کردند اما امروز حقشان تنها محرومیت و کمبود است!

فرماندار هندیجان با اشاره به مسئولان استانی نیز چنین عنوان کرد: مسئولان استانی نیز باید بیش از پیش مشکلات مردم این شهرستان را دریابند و برای رفع آنها اقداماتی عاجل کنند.