اختصاص ۹۰۰ میلیون تومان به بهسازی و روکش آسفالت در آبادان

خورنا: شهردار آبادان از اختصاص ۹۰۰ میلیون تومان به اجرای روکش آسفالت و تعریض خیابان شهدای کارکوب‌زاده خبر داد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آسفالت مناسب خیابان‌ها و معابر شهر یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری است چرا که تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد.

وی افزود: تردد در خیابان شهدای کارکوب‌زاده و آسفالت نامناسب این مسیر همواره یکی از مشکلات دائمی شهروندانی بود که از این منطقه تردد داشتند.

شهردار آبادان تصریح کرد: به همین منظور این مسیر به طول چهار کیلومتر که از میدان شهید دشتی جلوی مسجد مهدی موعود (عج) شروع و تا کلانتری ۱۳ ادامه دارد و به خیابان کنار پلیت نیز معروف است مورد بهسازی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به منظور بهسازی این مسیر سه متر تعریض شد و علاوه بر پیاده روسازی و جدول گذاری، به صورت کامل نیز روکش آسفالت شد.

شهردار آبادان اعتبار هزینه شده در خیابان مذکور را ۹۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات جاری و درآمدهای عمومی شهرداری اعلام کرد و گفت: تسهیل در عبور و مرور شهروندان، بهسازی و زیباسازی محیط شهری از مهمترین اهداف این اجرای این طرح است و برنامه ریزی‌ها بر این است تا شهروندان به هنگام عبور و مرور رفاه بیشتری داشته باشند.

مدیر سامانه شهری آبادان، برنامه‌ریزی مسئولان و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر را از جمله عوامل موثر در سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌ها دانست و گفت:‌ همراهی و مشارکت شهروندان فاکتور اصلی دیگر در تسریع اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری در آبادان است.