شهردار آینده تهران، اصلاح‌طلب است

خورنا: ‌منتخب مردم در شورای شهر تهران، گفت: ‌با توجه به حضور حداکثری اصلاح‌طلبان در شورای شهر طبیعی است که شهردار آینده فردی از اصلاح‌طلبان خواهد بود.

احمد حکیمی‌پور با اشاره به اینکه گزینه‌های متعددی برای شهردار آینده تهران داریم، اظهار کرد: هنوز برخی از این گزینه‌ها تمایل خود را برای شهردار شدن اعلام نکرده‌اند، با توجه به اکثریت اعضای شورای شهر از حزب اصلاح‌طلب طبیعی است که شهردار آینده فردی از اصلاح‌طلبان خواهد بود چراکه با شرایط کنونی جامعه و نیاز به تعامل با دولت آتی انتخاب فردی اصلاح‌طلب بهترین گزینه برای مدیریت شهری تهران خواهد بود.

حکیمی‌پور با بیان اینکه علاوه بر سیاست کلان کشور باید در توسعه شهر جدی بود و فردی موثر را به عنوان شهردار انتخاب کرد، گفت: در انتخاب گزینه نهایی اصلاح‌طلبان برای شهردار آینده قطعا فردی انتخاب می‌شود که علاوه بر تخصص و مهارت لازم دارای شخصیتی باشد که توان برقراری ارتباط با دولت را نیز داشته باشد. وی درباره انتخاب رییس شورا نیز گفت: ‌سیاست بر این است که شورای شهر را یکپارچه ببینیم و به دنبال اقلیت و اکثریت در شورا نیستیم تا فراکسیون ایجاد شود در انتخاب رییس شورا، ‌هیات رییسه و ریاست کمیسیون‌های مختلف اولویت با فردی است که تخصص و مهارت لازم داشته باشد .