امام جمعه آغاجاری: رژیم صهیونیستی غاصب هیچ عقبه‌ای ندارد

خورنا: امام جمعه شهرستان آغاجاری گفت: رژیم صهیونیستی غاصب هیچ عقبه‌ای ندارد زیرا سرزمین مادری ندارد و سرزمین‌های فلسطین را غصب کرده و جمعیت فعلی را با هزاران ترفند از کشورهای مختلف جمع کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری حجت الا سلام والمسلمین منصور نصاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آغاجاری در مسجد جامع اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی وشهدا است.

وی خاطرنشان کرد: هدف امام از اعلام چنین روزی این است که در این روز در تمام جهان، فلسطین و قبله‌گاه اول مسلمین مسجدالقصی، مورد توجه همه جهان قرار ‌گیرد و زنده شود و این موضوع ترسی برای دشمنان فلسطین و اسلام و مسلمین است.

خطیب جمعه آغاجاری تصریح کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرموده امام راحل (ره) روز قدس اعلام شد و ما که در این گرما و با زبان روزه در این مراسم حاضر می‌شویم و این مراسم را با شکوه برگزار می‌کنیم برای دفاع از کشور ودین‌مان است.

وی خطاب به نمازگزاران گفت: بدانید هر حکومتی جهت حکومت نیاز به سه رکن دارد سرزمین مادری، جمعیت خودی و عقبه تاریخی و فرهنگی.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی غاصب هیچ کدام از این ارکان را ندارد چون سرزمین مادری ندارد و سرزمین‌های فلسطین را غصب کرده و جمعیت فعلی را با هزاران ترفند از کشورهای مختلف جمع کرده است. قدس معراج‌گاه اول پیامبر است و از مسجد الاقصی و فلسطین به معراج رفت.

نصاری در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی غاصب هدفش کل خاورمیانه و کشورهای عربی ودر ‌‌نهایت تمام دنیاست.

روز قدس مربوط به ایران نیست وبرای تمام مردم جهان به خصوص مسلمین است.

وی در ادامه با اشاره به وجود دو تفکر در قرآن خاطرنشان کرد: در قرآن مجید داریم که می‌فرماید: دوتفکر موجود است یکی تفکر حزب الله و دیگری تفکر شیطان. و هرکس تفکر شیطانی وضد خدا دارد صیهونیست است.

این مقام مسئول با اشاره به رفتار دوگانه سران کشورهای عربی افزود: واقعا برای کشورهای عربی ننگ است که با توجه به اینکه شریان صیهونیست واستعمار در دست آن‌ها است ولی فلسطین و قبله اول مسلمین دست اسرائیل غاصب همچنان باقی مانده است.

امام جمعه آغاجاری در پایان گفت: صیهونیسم واستعمار افراد سلفی وتکفیری و وهابی را به جان مسلمین و کشورهای اسلامی انداخته تا با راه اندازی جنگ‌های داخلی مسلمین را از مسئله مهم فلسطین غافل کنند.