افزودن ۵ رشته به رشته‌های دانشگاهی پیام نور شادگان

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اخذ مجوز از دانشگاه پیام نور، پنج رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی به رشته‌های دانشگاهی این واحد در شهرستان اضافه شد.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پنج رشته به رشته‌های دانشگاه پیام نور این شهرستان اضافه شد.

وی افزود: این اقدام طی پیگیری‌های مستمر از سوی مسئولان این شهرستان صورت گرفته است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رشته‌های تحصیلی جدید شامل زیست شناسی عمومی، ژئومورفولوژی، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، مهندسی فناوری و اطلاعات و تاریخ هستند.

وی اضافه کرد: این رشته‌ها امسال در دانشگاه پیام نور شادگان و در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب خواهد کرد.

تمیمی با بیان ویژگی‌های دانشگاه پیام نور و نقش و جایگاه این دانشگاه در نظام آموزشی کشور که تحصیل را برای همه متقاضیان در هر شرایطی آسان کرده و سهم گسترده‌ای را در نظام آموزشی کشور داشته است، گفت: دانشگاه پیام نور شادگان در سال‌های آتی و به لطف دولت خدمتگزار منشا خدمات فراوان و شاهد رشد بسیار چشمگیری در زمینه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی است.

وی با بیان این مطلب که ذات علم آگاهی دادن، روشن بخشی و هدایت گری است، گفت: یکی از ویژگی‌های جامعه پویا علم و آگاهی است و همانگونه مولای متقیان فرموده‌اند «علم باعث عزت است و دانشمندی بزرگواری است در هر کجا که می‌بینیم جامعه‌ای روند تکاملی و توسعه پایدار دارد این جامعه یک جامعه بصیر، آگاه و علمی است».