فرماندار هندیجان: شیلات هندیجان نیازمند حمایت مسئولان استانی و ملی است

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: شیلات هندیجان و اشتغالزایی در این بخش بیش از پیش نیازمند حمایت مسئولان استانی و ملی است.

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: وضعیت اشتغال هندیجان در بخش شیلات بسیار ضعیف است زیرا مسئولان در این خصوص اقدامی جدی ارائه نکرده‌اند.

وی افزود: شهرستان هندیجان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای کشاورزی و اقتصادی می‌تواند در این بخش اشتغالزایی بسیار مثبتی را در منطقه به همراه داشته باشد اما متاسفانه به دلیل عدم توجه مسئولان محروم و مغفول مانده است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: مسئولان استانی و ملی بیایند و بگویند تاکنون در بخش شیلات این شهرستان چه اقدامی موثر و تاثیرگذار انجام داده‌اند که امروز جوانان ما انتظار اشتغال در این زمینه را داشته باشند؟!

وی ادامه داد: این منطقه با بهره مندی از رودخانه پرآبی چون زهره و اسکله‌هایی مستقر در بندر بحرکان و ظرفیت مستعد صید و صیادی باید در بخش شیلات بارور شود در غیر این‌صورت نمی‌توان پیشرفت منطقه را بیش از این انتظار داشت.

فرج‌اللهی عنوان کرد: بسیاری از جوانان این منطقه به دلیل نبود کار به مشاغل کاذب روی آورده و همین امر مشکلات و آسیب‌هایی را برای خود و خانواده‌هایشان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: در صورتی که می‌توان با سرمایه‌گذاری در بخش شیلات شهرستان زمینه‌های مضاعف اشتغالزایی را ایجاد کرد و جوانان را از معضل بیکاری خارج ساخت.

فرماندار هندیجان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنهاست و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم اما در بسیاری از زمینه‌ها حمایت مسئولان استانی و ملی راهکار اصلی و اساسی است.