نماینده شوش: غرق شدن مردم در سد کارون ۳ مسئله‌ای کوچک نیست

خورنا: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله غرق شدن مردم در سد کارون ۳ مسئله‌ای کوچک نیست و باید پیگیری شود.

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: مشکل غرق شدن هم استانی‌ها در دریاچه سدکارون ۳ مسئله‌ای کوچک نیست و مسئولان و متولیان در استان و کشور باید پاسخگوی این معضل باشند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه بسیار دلخراش است، گفت: حادثه دلخراشی که در آن ۱۱ زن و کودک جان باخته‌اند مسئله‌ای نیست که از ذهن مردم استان پاک شود و مردم خوزستان به غم نشسته‌اند.

نوری با تاکید بر اینکه مردم خوزستان شاهد بروز این حوادث هستند، افزود: باید این مشکلات را تاحصول نتیجه پیگیری کنیم و در این جریان از همه توان و اهرم‌های قانونی استفاده خواهیم برد.

*مسیر دسترسی حق مردم است

نوری با اشاره به اینکه تامین مسیر دسترسی برای مردم حقی ابتدایی است که باید انجام می‌شد، خاطر نشان کرد: مشکلاتی که برای مردم ایجاد می‌شود و حوادثی که روزانه شاهد آن هستیم به دلیل این است که حق ابتدایی مردم در این مناطق تامین نشده است و جاده و مسیر دسترسی ایمن در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه این مصیبت را به مردم خوزستان تسلیت می‌گویم، افزود: این مصیبت را به مردم خوزستان تسلیت می‌گویم و به جد مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: معقتدم بخش اعظم این اتفاقات به مدیران استانی ارتباط دارد زیرا در نظارت بر اجرای این پروژه‌ها کوتاهی کرده‌اند.