امام جمعه ماهشهر: مسئولان تقوای الهی را مد نظر خود قرار دهند

خورنا: امام جمعه ماهشهر گفت: مسئولان باید رعایت تقوای الهی را مدنظر خود قرار دهند.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در آئین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: شاید این سوال برای اکثریت به وجود آمده باشد که چرا اینگونه در دقیقه ۹۰ فرماندار بندر ماهشهر تودیع و معارفه می‌شود.

وی افزود: این سوالی است که معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان باید در مورد آن توضیح دهد، شاید یکی از ویژگی‌های دولت احمدی‌نژاد این باشد که در آخرین روزها و ساعات نیز تودیع و معارفه‌ها برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: حیاتی، فرماندار سابق این شهرستان از مدیران بسیار خدوم است که چه در زمانی که در بندر امام (ره) و چه در شادگان مسئولیت داشت منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای بود.

غبیشاوی ادامه داد: تلاش‌های بی‌وقفه این فرماندار خدوم در یک سال و اندی که در شهرستان بندر ماهشهر مسئولیت داشت نیز بسیار قابل توجه است.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: مسئولان نیز باید رعایت تقوای الهی را مد نظر خود قرار دهند و در راستای خدمت‌رسانی به مردم همواره تقوا را پیشه کار خود کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جمعي از شهروندان و ايثارگران اتفاقا مردم ماهشهر گله مند هستند که چرا این تغییر به موقع خود انجام نشد. از بیسواد و با سواد که سئوال کنی ناکارآمدی مدیریتی را تایید می کنند و اگرچه این اقدام لازم دور اتفاق افتاده است ولی باید آن را به فال نیک گرفت و امیدوارم که همچنان شاهد تغییرات ضروری در برخی از ادارات ناکارآمد شهرستان هم باشیم. وهرگونه تعلل در انجام اصلاحات مدیریتی برای شهری که استعداد و امکانات بالقوه زیادی دارد خسارت بار است و ما از نماینده و فرماندار جدید می خواهیم که بفوریت و بدون ملاحظه کاری وارد عمل شوند چرا که وقتی با تعلل و ملاحظه کاری اقدامی صورت می گیرد متاسفانه ناحقی حق جلوه داده می شود. و فضا هم برای قضاوت غبار آلود می گردد و برای عده ای شبه ایجاد می شود و وقت پاسخ دادن به شبهات هم وجود ندارد. امروز مردم به دنبال عمل صادقانه و شفاف هستند مردمی که حماسه سیاسی را خلق کردند منتظر حماسه اقتصادی و سازندگی هستند و این امکان فراهم نمی شود مگر اینکه در تیم مدیران شهرستان خون تازه ای جاری شود. و بدیهی است که دیگر جای فرصت سوزی نیست. پیشنهاد ما این است که نیروهای توانمند و با انگیزه و بومی شهر در اولویت قرار گیرند.