ترکیب اعضای شورای شهر آبادان را افراد توانا تشکیل می‌دهند

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: ترکیب اعضای شورای این شهر از افرادی با توانایی‌های مختلف است.

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: ترکیب اعضای شورای شهر ابادان در دوره چهارم نسبت به دوره قبل ۹۰ درصد تغییر کرده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی اعضای شورای چهارم شورای شهر آبادان این است که اعضای آن در بخش‌های مختلف دارای توانایی‌های مختلفی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: بر این اساس می‌توان از این ترکیب اعضای شورای شهر در بخش‌های مختلف استفاده و از توانایی‌های آنها بهره برد.

مکوندی تصریح‌کرد: شورای شهر منتخب مردم است و باید عملکردی بسیاری قوی در زمینه‌های مختلف شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان داشته باشد.

وی اضافه‌کرد: شورای شهر نباید خود را به شهرداری محدود کند بلکه باید با سایر ادارات و ارگان‌های سطح شهر نیز در تعامل و ارتباط باشد.

عضو شورای شهر آبادان خاطرنشان‌کرد: متاسفانه در گذشته شورا به شهرداری و حوزه عملکرد آن محدود می‌شد و با دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر ارتباط چندانی نداشت.

مکوندی افزود: در این راستا افزایش ارتباط با دیگر دستگاه‌ها در شهرستان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شورای چهارم شهر آبادان خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل و بهره‌گیری از توان اعضای شورای شهر آبادان شاهد تحولات مناسبی در حوزه‌های مختلف شهری در این شهر در دوره چهارم باشیم.