ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مسجدسلیمانی‌ها

خورنا: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به شهروندان خبر داد.

محمد صادق ظریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در مسجدسلیمان اظهار کرد: از پذیرش عموم شهروندان در درمانگاه‌ها و بیمارستان بهداشت و درمان صنعت نفت این شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: این اقدام در راستای گسترش خدمت رسانی صنعت نفت به عموم شهروندان و بهره مندی آنان از توانایی و ظرفیت‌های مناسب این صنعت خدمتگزار صورت می‌پذیرد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: در همین راستا و با انجام هماهنگی‌های لازم سه مرکز درمانی شامل بیمارستان امام خمینی (ره)، درمانگاه میدان و درمانگاه نفتون شهروندان غیر نفتی دارای دفترچه تأمین اجتماعی را با تعرفه های دولتی پذیرش می‌کنند.

وی با عنوان این مطلب که این مراکز با هدف ارایه خدمات به کارکنان صنعت نفت ایجاد و راه اندازی شده‌اند گفت: پذیرش بیماران غیر شرکتی بار مضاعفی به کارکنان و پرسنل این مراکز وارد می‌کند ولی با توجه به کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان این سنگینی و فشردگی کار را برای خدمت به عموم شهروندان می‌پذیریم.

ظریف در خصوص خدمات ارائه شده دراین مراکز بهداشتی و درمانی عنوان کرد: بیماران در این مراکز می‌توانند از بخش‌های مختلف پزشکی شامل زنان، اطفال، داخلی و جراحی استفاده کنند.

وی در خصوص پذیرش و تعرفه‌های درمانی نیز اضافه کرد: پذیرش شهروندان دراین مراکز فقط در شیفت صبح انجام می‌شود و تعرفه خدمات ارائه شده مطابق تعرفه‌های بهداشت و درمان بخش مراکز دولتی محاسبه می‌شود.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان در بخش بهداشت و درمان صنعت نفت در شهرستان مسجدسلیمان همچنین وعده داد با راه اندازی پلی کلینیک تخصصی، عموم شهروندان دارای دفترچه های تأمین اجتماعی نیز می‌توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.