امام جمعه هفتکل: مردم در حد توان به بیماران نیازمند کمک کنند

خورنا: امام جمعه هفتکل از همه مردم خواست تا به در حد توان به بیماران نیازمند کمک کنند، چراکه این کار اجر و مزد زیادی در نزد خداوند متعال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام علی خلیلی پیربلوط امشب در جمع مردم هفتکل در مسجد جامع حضرت حجت (عج) این شهر اظهار کرد: کسانی که در توان دارند به بیماران نیازمند کمک کنند تا اجر و مزد زیادی نصیب آن‌ها شود.

وی با اشاره به هفته حمایت از بیماران هموفیلی گفت: برخی از بیماران به دلیل بالا بودن هزینه‌های درمان، توان تأمین آن را ندارند که دچار مشکلاتی می‌شوند.

*ثوابی بیشتر از هزاران رکعت نماز

استاد حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) هفتکل تأکید کرد: کسانی که در توان دارند به این بیماران کمک کنند زیرا برخی از کار‌ها مانند کمک کردن به بیماران نیازمند اجر و ثواب زیادی دارد.

این روحانی هفتکلی اذعان کرد: گاهی اوقات کمک به یک بیمار نیازمند اجر و ثوابی بیشتر از خواندن هزاران رکعت نماز نزد خداوند متعال دارد.

خلیلی پیربلوط تصریح کرد: هزینه‌های درمان بیماری‌های صعب العلاج خیلی بالا است که کمک خیران و مومنان برای یاری رساندن به این بیماران را می‌طلبد.

*ضرورت کمک مردم به بیماران هموفیلی

وی خاطرنشان کرد: بیماران هموفیلی برای تامین هزینه‌های درمان مشکلات زیادی دارند که باید مردم به آن‌ها کمک کنند.

امام جمعه هفتکل، در ادامه به روزهای پایانی کار دولت‌ دهم اشاره کرد و یادآور شد: دولت‌های نهم و دهم زحمات طاقت فرسایی برای رفع مشکلات مردم کشیده‌اند.

به گفته وی، دولت‌های نهم و دهم پرتلاش و پرکار بوده‌اند و حجم بالایی از کار و خدمت رسانی را انجام داده‌اند که کم نظیر بوده است.

*زنده کردن شعارهای اصیل انقلاب

خلیلی پیربلوط اضافه کرد: یکی از نقاط قوت این دو دولت زنده کردن شعارهای اصیل انقلاب بود که این را رهبر عزیز انقلاب نیز در سخنان خود در دیدار با اعضای هیئت دولت اشاره کرده‌اند.

امام جمعه هفتکل اظهار امیدواری کرد که دولت یازدهم نقاط قوت دولت‌های نهم و دهم را ادامه دهد و در مسیر زنده نگه داشتن شعارهای اصیل انقلاب اسلامی حرکت کند.