برگزاری گلریزان برای کمک به زندانیان نیازمند در دزفول

خورنا: رئیس زندان دزفول از برگزاری مراسم گلریزان برای کمک به زندانیان نیازمند خبر داد و گفت: این مراسم تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

ابوالقاسم شمس‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: مراسم گلریزان در سطح شهرستان دزفول برای کمک به زندانیان جرائم نقدی تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان یک مراسم گلریزان برگزار شده است و بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در این مراسم کمک نقدی از سوی خیران تعهد شده است.

رئیس زندان دزفول با تاکید بر این‌که امیدواریم این تعهدات اجرایی شود، افزود: امید است تعهداتی که در جلسه گلریزان برای افراد به ثبت می‌رسد محقق شود تا زندانیان نیازمند به کانون گرم خانواده‌های خود بازگردند.

وی با اشاره به مراسم گلریزان در سال‌های گذشته گفت: از تعهدات ۵۰ میلیون تومانی سال گذشته مراسم گلریزان تنها ۲۴ میلیون تومان محقق شده است.

شمس‌آبادی با اشاره به این‌که مراسم گلریزان دیگر شهرها نیز در دزفول برگزار می‌شود، عنوان کرد: قرار است مراسم گلریزان شوش در تاریخ ۱۲ مردادماه و مراسم گلریزان شهرستان اندیمشک نیز در تاریخ ۱۳ مردادماه برگزار شود.

رئیس زندان دزفول گفت: به دلیل این‌که زندانیان شهرستان‌های شوش و اندیمشک در دزفول نگهداری می‌شوند برگزاری مراسم گلریزان این شهرها به دزفول نیز ارتباط دارد.

رئیس زندان شهرستان دزفول در هفته قوه قضاییه سال‌جاری به دلیل فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و … به عنوان کارمند برتر در سطح استان تقدیر شده است.