ثبت کمترین انحراف از بودجه شهرداری شوشتر در ۱۰ سال گذشته

خورنا: شهردار شوشتر از ثبت کمترین انحراف از بودجه شهرداری شوشتر در ۱۰ سال گذشته خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تنها در راستای اجرای قانون گام برداریم.

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: بودجه شهرداری شوشتر پس از پایان سال‌مالی بررسی می‌شود و میزان انحراف از بودجه مشخص خواهد شد.

وی افزود: تفریغ بودجه شهرداری شوشتر در سال‌جاری نشان‌دهنده آن است که در اجرای بودجه کمترین انحراف را داشته ایم و به این دلیل از همکارانم در شهرداری برای این اجرای دقیق قانون تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در یک سال گذشته تلاش زیادی برای درآمدزایی کرده است، گفت: کوشیدیم در این زمینه رکوردی قابل توجه ثبت کنیم و درآمد ۱۰۲ میلیارد ریالی در این باره نشان از تلاش مضاعفی است که برای درآمدزایی به کار گرفته شده است.

دُر با تاکید بر اینکه بیش از بودجه در نظر گرفته شده درآمدزایی شده است، افزود: در یک سال گذشته بیش از ۲۲ میلیارد ریال بیش از میزان پیش‌بینی شده درآمدزایی شده است و این نشان از همت مضاعفی است که در بخش درآمدزایی شهرداری شوشتر به کار بسته شده است.

وی با تاکید بر میزان بودجه سال ۹۱ شهرداری شوشتر گفت: در سال ۹۱ که سال مالی آن چند روز پیش به پایان رسیده است شهرداری شوشتر بودجه‌ای ۸۰ میلیارد ریالی داشته است ولی با تلاش‌های انجام شده بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال درآمد محقق شده و از سقف تعیین شده نیز بیشتر درآمد محقق کرده‌ایم.

شهردار شوشتر تاکید کرد: تراز مالی شهرداری شوشتر در سال ۹۱ مثبت است و انحراف از بودجه در حداقل ممکن بود و این دو نشان از تلاش زیاد در بخش حسابداری و اجرایی شهرداری شوشتر است و بودجه شهرداری نصب‌العین فعالیت‌ها در این مجموعه‌هاست.