برگزاری ۱۴ نمایشگاه تجاری، صنعتی و خدماتی توسط منطقه آزاد اروند

خورنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند با انتشار فراخوان شناسایی و جذب مجریان واجد شرایط تصمیم به برگزاری بیش از ۱۴ نمایشگاه در حوزه‌های مختلف دارد.

مهدی نیک‌پی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: این سازمان با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین مراکز نمایشگاهی در جنوب کشور آمادگی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را در سال‌جاری دارد.

وی افزود: در همین راستا نسبت به انتشار فراخوان شناسایی و جذب مجریان واجد شرایط و توانمند برای برگزاری این نمایشگاه‌ها اقدام کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به تقویم نمایشگاهی منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها که از آبان تا اسفندماه سال‌جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شوند، فرصت مناسبی برای ایجاد بستر اقتصادی و کسب و کار در منطقه و شناخت هر چه بهتر بازار هدف در جنوب کشور هستند.

وی از متقاضیان اجرای این نمایشگاه‌ها خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به تهیه و ارسال اسناد و مدارک مورد نیاز حداکثر تا تاریخ ۱۳ مردادماه جاری اقدام کنند.

نیک‌پی گفت: منطقه آزاد اروند به عنوان دست‌اندرکار برگزاری این نمایشگاه‌ها و با توجه به اهداف بلندمدت خود قصد دارد این نمایشگاه‌ها را به بزرگترین نمایشگاه‌های جنوب کشور تبدیل کند.

وی در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت و تکمیل فرم‌های مورد نیاز از طریق وبسایت منطقه آزاد اروند و یا تماس با واحد بازرگانی این سازمان اقدام کنند.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920505000517#sthash.fskrtBnU.dpuf