استاندار خوزستان: انتظارات محمد موسوی در خصوص تیمداری خوزستان در لیگ برتر والیبال عملی شود

خورنا: استاندار خوزستان گفت: انتظارات «سید محمد موسوی»، ملی‌پوش والیبال در خصوص تیمداری خوزستان در لیگ برتر والیبال به حق است و باید این خواسته عملی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی ظهر امروز در آیین تجلیل از والیبالیست خوزستانی که ظهر امروز در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان همیشه در رقابت‌های المپیک و جهانی سهم بسزایی در مدال‌آوری‌ها دارد.

وی، انجام برنامه‌ریزی منسجم را امری حیاتی برای گسترش ورزش استان دانست و ادامه داد: در چند سال اخیر با تدبیر اتاق فکر ورزش و ارائه برنامه‌های مفید میزان مدال‌آوری استان در رقابت‌های ورزشی نسبت به گذشته چهار تا پنج برابر شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: حضور سیدمحمد موسوی در بین برترین‌های دنیا نشان از رشد و شکوفایی رشته والیبال در استان است و بسیار بد است که مردم خوزستان فرزند خود را نشناسند.

وی عنوان کرد: با وجود این همه ظرفیت و منابع مالی گسترده نباید گفت که نمی توان در حوزه ورزش ظاهر شویم و انتظار می‌رود که شرکت‌ها و ارگان‌های استان در زمینه ورزش تیم داری کنند.

حجازی افزود: خوزستان استعداد ورزش‌های آموزشگاهی همچون والیبال و بسکتبال را دارد پس باید در این خصوص با برنامه وارد کار شد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور بازیکنانی نظیر موسوی، خوزستان استحقاق حضور یک تیم را در لیگ برتر والیبال دارد که انتظار می‌رود شرکت‌ها اسپانسری یک تیم والیبال را تقبل کنند.

استاندار افزود: موفقیت سید محمد موسوی و کسب عنوان برترین مدافع جهان برای ما خوزستانی‌ها بسیار خوشحال کننده بود و به خود افتخار می‌کنیم که چنین قهرمانانی در خوزستان پرورش یافته‌اند.

استاندار در پایان متذکر شد: تلاش خواهیم کرد انتظارات والیبالیست خوزستانی مبنی بر تیمداری در لیگ برتر عملی شود.