چاروسائی: عدم وجود پزشک قانونی در هندیجان کذب است

خورنا: پزشک معتمد قانونی هندیجان گفت: عدم وجود پزشک قانونی در این شهرستان کذب است.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، مجید چاروسایی اظهار کرد: از سال ۸۷ تا ۹۰ در مرکز پزشکی قانونی مشغول به انجام وظیفه بوده و از سال ۹۰ نیز به عنوان پزشک معتمد دادگستری اقدامات مربوط به پزشکی قانونی در هندیجان را انجام می‌دهم.

وی افزود: در این مدت نیز همه اقدامات و تلاش‌های خود را برای انجام هرچه بهتر اقدامات مربوط به پزشکی قانونی در هندیجان را انجام داده‌ام.

پزشک معتمد قانونی هندیجان ادامه داد: با توجه به بومی‌بودن نیز حضوری مستمر در هندیجان داشته و با توجه به جمعیت ۳۸ هزار نفری هندیجان اقدامات لازم در زمینه کار کارشناسی در حوزه پزشکی قانونی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

چاروسایی تصریح‌کرد: در هر ماه به طور میانگین ۳۰ تا ۵۰ نفر مورد در هندیجان مورد کارشناسی قرار می‌گیرند.

وی اضافه‌کرد: تنها در مواردی خاص و مورد نیاز  است که ارجاع به مرکز استان انجام می‌شود و در مابقی موارد اقدامات کارشناسی در داخل شهرستان صورت می‌گیرد.

پزشک معتمد قانونی هندیجان خاطرنشان‌کرد: البته نبود نیروی متخصص در پزشکی قانونی مهمترین دلیل بررسی برخی متوفیان در مرکز استان است.

وی افزود: متاسفانه در روزهای گذشته اخباری مبنی بر عدم وجود پزشک قانونی در هندیجان در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

پزشک معتمد قانونی هندیجان تصریح‌کرد: این اخبار کذب بوده و پزشک معتمد قانونی در هندیجان مشغول به فعالیت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سید رضا با سلام و احترام - یک معلمم . بازنشسته آموزش و پرورش . در آموزش گاههای علمی هم کار می کنم . کسالتی داشتم .خدمت خانم دکتری به نام بیطرفان در کلینیک بیمارستان حاجیه معرفی ماهشهر نوبت اول را داشتم . ساعت نه و چهل دقیقه صبح به محل کلینیک رفتم آقای منش فرمودند دکتر هنوز نیامده واحتمال دارد ساعت ده ونیم یا یازده بیاید. به آقای منشی گفتم من کلاسی دارم از ده تا یازده . اگر کلاس بروم وبعد از کلاس بیایم دکتر تشریف دارند ؟ فرمود معلوم نیست .رفتم کلاس و بعد از اتمام کلاس ساععت یازده و ده خودم را به کلینیک بیمارستان رساندم .خدمت منشی عرض کردم دکتر هستند ؟ فرمود بله . و شماره را(شماره 1) را به من داد و فرمود برو صندوق پول ویزیت را واریز کن . همین کار را کردم . به اتاق دکتر رفتم .منشی نزد وی بود . دفترجه و قبض پول واریزی را دادم و خانم دکتر گفتند وقت تمام شد . ومن کار دارم . هر چه خواهش کردم که من به موقع آمده ام ولی ایشان گفت پ.م من کار دارم . واینگونه جواب معلمی خود را در 19 ماه رمضان گرفتم . ضمن درخواست رسیدگی عرض می کنم ایشان سن وسالش از بچه کوچک من هم کمتر بود . که باید به این اخلاق و رویه افسوس خورد .