تحقق ۱۲۷ درصد بودجه جاری شهرداری شوشتر

خورنا: شهردار شوشتر از تحقق ۱۲۷ درصدی بودجه جاری شهرداری خبر داد و گفت: تحقق بودجه شهرداری با رشد قابل ملاحظه‌ای مواجه شده است.

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: بودجه جاری شهرداری شوشتر که تا پایان تیرماه سال ‌جاری برای شهرداری شوشتر قابل اجرا بوده است بیش از ۱۲۷ درصد محقق شده است.

وی با اشاره به رقم بودجه سال گذشته شهرداری شوشتر گفت: شهرداری شوشتر در سال گذشته بودجه‌ای ۸۰ میلیارد ریالی داشته است که همه تلاش خود را برای تحقق این بودجه به کار بسته است.

وی با اشاره به اینکه رقم تحقق بودجه بسیار قابل توجه است، گفت: در سال گذشته تا پایان تیرماه ۹۲ بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال بودجه شهرداری شوشتر محقق شده است و این رقم تا کنون در شهرداری شوشتر بی‌سابقه است.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر نیازمند یاری مردم است، گفت: در اجرای این بودجه مردم با  پرداخت عوارضات شهرداری شوشتر بیشترین کمک را به این نهاد خدمات‌رسان کرده‌اند و در این باره باید از تلاش‌های مردم و پرسنل شهرداری شوشتر تقدیر کرد.

شهردار شوشتر افزود: خدمات‌رسانی در شهرداری شوشتر در روزها و ماه‌های گذشته رشد چشم‌گیری داشته است و در تلاش هستیم تا روند موجود حفظ و تقویت شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های شهرداری شوشتر برای خدمات‌رسانی به مردم گفت: اصلی‌ترین برنامه‌ریزی شهرداری شوشتر در هفته‌ها و ماه‌های آینده زیباسازی شهری و سامان‌دهی به منظر شهری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، تاکنون سابقه نداشته است شهرداری شوشتر به این میزان بودجه جاری خود را محقق کند و تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری و شهرداری شوشتر در این باره بسیار موثر بوده است.