پیش بینی قیمت مسکن تا ۶ ماهه آینده

خورنا: رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: تا ۶ ماهه آینده با از بین رفتن حباب ۲۰ درصدی بازار، قیمت مسکن کاهش می‌یابد.

به گزارش انتخاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی قلی خسروی در نشست خبری با بیان اینکه پروژه مسکن مهر ازسال ۸۶ توسط دولت نهم رقم خورد، گفت: مسکن مهر و نوسازی بافتهای فرسوده توانست از افزایش بی‌رویه قیمت مسکن در طول ۸ سال گذشته جلوگیری کند.وی ادامه داد: تا شهریور ماه پروژه‌های مسکن مهر در ۱۰ استان به متقاضیان تحویل داده میشود.

خسروی با اشاره به اینکه باقیمانده پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد، افزود: با تحویل این واحدهای مسکونی به متقاضیان ثبات قیمتی در بازار داخلی ایجاد می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری در ادامه افزود: ۷ درصد از حباب قیمتی در بازار از بین رفته است و آرامش در بازار مسکن طی چند ماه آینده حاکم می‌شود.

خسروی در ادامه یادآور شد:حباب قیمتی در بازار  مسکن ۲۰ درصد بوده که با از بین رفتن ۷ درصد از این حبباها به سمت کاهش قیمتی در بازار مسکن در حرکت هستیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با اشاره به اینکه حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد ماه اثر گذار در ثبات بازار مسکن بوده است ، افزود: ثبات در بازار ارزی کشور زمینه را برای کاهش قیمت مسکن وایجاد آرامش فراهم کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اتحادیه املاک کشوری سعی در ایجاد آرامش و ثبات قیمت مسکن برای دولت جدید می‌کند.

خسروی با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب مسکن مهر را تایید کرده است، گفت: رئیس جمهور منتخب پروژه مسکن مهر را با ایجاد تغییراتی ادامه می‌دهد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری خاطر نشان کرد: تا ۶ ماهه آینده آرامش و کاهش قیمت در بازار مسکن حاکم می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سمانه خادمی بسیار عالی است اگر اینجوری بشه همیشه دعاگوی این دولت هستم چون خونه داشتن واسه من مثه یه رویا شده اگه صاحب خونه بشم بهترین چیزو تو دنیا دارم ازتون ممنونم من همیشه دعاگو بودم اگه اینجوری ............وای خدای من *