توقف احداث نمایشگاه ۴۵ هکتاری اهواز/ استاندار در حال پیگیری موضوع است

خورنا: مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از توقف احداث نمایشگاه ۴۵ هکتاری اهواز خبر داد و گفت: تمام کارهای مقدماتی احداث این نمایشگاه و از جمله طراحی آن صورت گرفته اما به دلیل مشکل معارض این پروژه متوقف شده است.

رحیم جلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اعتبار لازم برای  راه‌اندازی این پروژه به مسکن و شهرسازی پرداخت شده اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل ممانعت برخی دستگاه‌ها این پروژه متوقف شده است.

وی بیان کرد: ما حتی یک روز بر روی پروژه کار کردیم اما چون یکی از نهادها معتقد است که مالک زمین‌ها بوده مانع از ادامه کار شده است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان ادامه داد: راه‌اندازی این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای کلان شهر اهواز بوده و به همین علت استاندار خوزستان از طریق تهران شخصا پیگیر این موضوع است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه دارای ۴۵ هکتار زمین در منطقه کولی‌آباد و یا همان پلیس راه قدیم اهواز – اندیمشک بوده که به دلیل نزدیکی با چندین مکان اجتماعی فرصت خوبی برای رونق شهر است.

جلیلی در پایان از راه‌اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت عید فطر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۰ مرداد آغاز و تا ۱۷ همان ماه ادامه دارد.