آغاز واگذاری غرفه‌های تجاری کالای همراه مسافر در منطقه آزاد اروند

خورنا: مدیرعامل منطقه آزاد اروند از آغاز واگذاری غرفه‌های تجاری کالای همراه مسافر در منطقه آزاد اروند خبر داد.

مهدی نیک‌پی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به تصویب و ابلاغ قانون کالای همراه مسافر توسط هیئت دولت در منطقه آزاد اروند و به‌منظور ایجاد مکان مشخص جهت ارائه و فروش کالای همراه مسافر به مردم عزیز، بازار موصوف به چینی‌ها به این منظور انتخاب شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مالکیت این بازار توسط این سازمان افزود: این بازار با داشتن غرفه‌های متعدد آمادگی ایجاد بستر لازم برای ارائه کالای همراه مسافر را دارد که به همین منظور غرفه‌های موجود در این بازار با شرایط خاص به واجدین واگذار خواهد شد.

نیک‌پی تصریح کرد: هدف ما از این فراخوان جذب تجار و واردکنندگان عمده کالا با گردش مالی بالا و انعقاد قراردادهای بلند مدت جهت بهره‌برداری از این بازار است.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد اروند با اشاره به واگذاری این غرفه‌ها بصورت کلی اضافه‌کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال ویژه تجار و خریداران از طرح کالای همراه مسافر در سایر مناطق آزاد با درخواست‌های فراوانی در این خصوص مواجه شویم به همین منظور سعی داریم از صنوف مختلف نسبت به جذب تجار اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از مردم برای خرید کالا به مناطق مختلف کشور می‌روند “بازار مرکزی منطقه آزاد اروند” با ارائه کالای همراه مسافر می‌تواند شرایط را بهتر و موجب رونق گردشگری و تجارت در این منطقه شود.

نیک‌پی افزایش اشتغال‌زایی و گسترش تردد مسافر از نقاط مختلف کشور به شهرهای آبادان و خرمشهر را از دیگر پیامدهای مثبت اجرای این مصوبه برشمرد.

وی خاطرنشان ‌کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت سازمان منطقه آزاد اروند به آدرس arvandfreezone.ir و تکمیل فرم مربوطه تا تاریخ ۱۰ مرداد سال‌جاری نسبت به ثبت نام اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۶۳۱۳۳۳۱۰۱۴ و ۰۶۳۱۳۳۳۴۰۱۷ تلفن داخلی ۲۹۵ تماس حاصل کنند.