۲۵۰۰ معلول زیرپوشش بهزیستی رامهرمز قرار دارند

خورنا: رئیس اداره بهزیستی رامهرمز گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ معلول رامهرمزی زیرپوشش این نهاد قرار دارند.

ماشاءالله ویسی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبر نگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با وجود ۲ هزار و ۵۰۰ معلول ثبت نام شده این شهرستان در زمینه امور توانبخشی کمک‌های شایانی در طول سال به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این کمک‌ها از قبیل کمک هزینه نگهداری، حق پرستاری، جهیزیه، کمک درمان، خرید لوازم ضروری، کمک به تامین مسکن و کمک هزینه جهت کاشت حلزون افراد ناشنوا است.

رئیس اداره بهزیستی رامهرمز تصریح کرد: سایر کمک‌هایی که به این قشر انجام می‌شود شامل مناسب‌سازی محیط زندگی، کمک هزینه تحصیلی و دانشجویی پرداخت یارانه مراکز روزانه و شبانه‌روزی آموزشی و نگهداری معلولین است.

این مسئول همچنین اضافه‌کرد: اداره بهزیستی در زمینه امور مشارکت‌های مردمی اقداماتی شامل جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، پیگیری امور مسکن معلولان و نیازمندان، امور اشتغال، پرداخت حق بیمه خویش‌فرمایی و کارفرمایی به افرادی که جامعه هدف سازمان را به کارگیری کنند را نیز انجام داده است.

ویسی‌نژاد در پایان خاطرنشان ‌کرد: علاوه بر پیگیری جلب مشارکت‌های مردمی از افراد خیر درخواست می‌کنیم که با مشارکت خود این اداره را در ارائه خدمات به این قشر از جامعه یاری دهند .