داستان قطع برق ورزشگاه‌ها به ماهشهر رسید

خورنا: داستان قطع برق ورزشگاه‌ها و امکان ورزشی به دلیل بدهی بعد از آبادان به ماهشهر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، برق اداره ورزش و جوانان ماهشهر و همچنین مجموعه ورزشی این شهر به دلیل بدهی معوقه قطع شد.

بنا به اعلام رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر امروز کارکنان این اداره بدون برق و در گرمای ۵۰ درجه‌ای و در هوای شرجی به مردم به ویژه ورزشکاران خدمات ارائه کردند.

خادم علی تهذیبی خاطرنشان کرد: بدهی برق این اداره مربوط به ۵سال گذشته است این در حالیست که تنها ۶ ماه از انتصاب اینجانب به عنوان رئیس این اداره می‌گذرد.

وی تصریح کرد: در فصل تابستان بیشترین ملجا و پناهگاه جوانان اماکن ورزشی است و در واقع بخش اعظمی از اوقات فراغت جوانان در امکان ورزشی سپری می‌شود که با قطعی برق در گرمای بی سابقه هوا امکان بهره‌مندی جوانان محروم ماهشهری از این امکانات فراهم نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر گفت: هزینه برق مصرفی جاری اداره ورزش و جوانان به شکل منظم پرداخت می‌شود اما امکان پرداخت هزینه برق معوقه به دلیل عدم وجود منابع مالی میسر نیست.

وی از مسئولان استان و شهرستان ماهشهر خواست برای رفع این مشکل هر چه زودتر چاره‌اندیشی کنند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز برق مجموعه ورزشی آبادان به همره اداره ورزش و جوانان این شهر نیز به دلیل بدهی معوقه به شکل مکرر قطع شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اصلاحات پیشنهاد می کنم مهندس امیری ریاست محترم ستاد دکتر روحانی بشه رییس سازمان برق تا دیگه برق هیج جا قطع نشه . آقای امام جمعه و فرماندار هم راضیند . سه تفنگدارش بخصوص افضلی بزرگه (افضلیا تو عمرشون دنبال یه ریاستی بودن)هم بشن معاوناش. .در ضمن سهم خواهان بعد از ۲۴ خرداد هم ادعایی ندارن . ممنون از سایت خورنا و مسؤلین آن .