درمانگاه نفتون در مسجدسلیمان افتتاح شد

خورنا: با حضور مسئولین محلی ؛ درمانگاه نفتون در مسجدسلیمان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خورنا از مسجد سلیمان؛ درمانگاه نفتون یکی از مراکز قدیمی بهداشتی و درمانی صنعت نفت در شهرستان مسجدسلیمان ، پس از بازسازی ومرمت کلی ، پیش از ظهر امروز طی آیینی توسط فرماندار این شهر افتتاح شد .

در این آیین ، مدیرعامل و مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت و نماینده امام جمعه نیز حضور داشتند .

فرماندار مسجدسلیمان طی سخنانی در این مراسم با عنوان اینکه خدمت به مردم موجب افزایش برکت می شود گفت : در هر جایی و با هر عنوانی که خدمتی به مردم صورت گیرد خداوند متعال نیز برکت را در آنجا افزایش می دهد .

عبداله ایزد پناه با توصیه ی خدمت به مردم از سوی مدیران و کارکنان دولت  افزود : اسلام که یک مکتب رهایی بخش بشری است بهترین عبادت را خدمت به مردم برشمرده بنابراین همه باید با تأسی از این فرمان با نیتی خدایی بدنبال خدمت رسانی به مردمی باشیم که یکهزار شهید والا مقام را پرورش و تقدیم اسلام و انقلاب کرده است .

لازم به ذکر است  این پروژه با صرف هزینه ای بالغ بر ۹۶۰ میلیون ریال و مدت زمان ۴ ماه توسط اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد .

در این پروژه کلیه اتاقها ،  داروخانه و اتاق پزشکان و تزریقات ، سالن پذیرش بیمار و راهروها  به طور کلی مورد مرمت قرار گرفته و با سرامیک فرش و با کاشی پوشانیده شدند .

رنگ آمیزی سقف ها و موزاییک کاری محوطه بیرونی درمانگاه از دیگر اقداماتی بود که برای مرمت این درمانگاه قدیمی صنعت نفت مسجدسلیمان صورت گرفت .