عرضه ۲ هزار عنوان کتاب و محصولات فرهنگی در نمایشگاه قرآن آغاجاری

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری از عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب و محصولات فرهنگی در نمایشگاه قرآن این شهرستان خبر داد.

مهدی درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و عترت و محصولات فرهنگی از صبح امروز و با برگزاری مراسم افتتاحیه که با حضور مسئولان شهرستان رسماً کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این نمایشگاه قرآنی هر ساله توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار و با استقبال مناسبی نیز همراه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری ادامه داد: امسال نیز این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج موضوع و مفاهیم قرآنی و مذهبی در راستای گرایش بیشتر جوانان و شهروندان به آموزه‌های دینی و مذهبی برگزار شده است.

درویش تصریح‌کرد:در نمایشگاه امسال بیش از دو هزار عنوان کتاب، نرم افزار و محصولات فرهنگی با موضوعات قرآنی و مذهبی در معرض دید عموم قرار داده شده است.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این دو غرفه از نمایشگاه نیز به عرضه کتاب و محصولات فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف نیز تخصیص داده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری خاطرنشان ‌کرد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان محصولات خود را با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

درویش افزود: نمایشگاه محصولات قرآنی آغاجاری از امروز و به مدت ۲۰ روز در محل پارک بعثت این شهرستان از ساعت ۹ صبح تا بعداز افطار پذیرای عموم خواهد بود.