۱۴۱۰ خانوار زیرپوشش بهزیستی رامهرمز هستند

خورنا: رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز گفت: یک هزار و ۴۱۰ خانوار بی‌سرپرست و بدسرپرست در این شهرستان زیرپوشش بهزیستی هستند.

ماشاءالله ویسی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: این اداره در زمینه امور اجتماعی یک‌هزار و ۴۱۰ خانوار بی سرپرست و بد سرپرست را زیر پوشش خود قرار داده و کمک‌هایی از قبیل کمک هزینه مستمری، تحصیل و دانشجویی و جایگزین کردن فرزندان آن‌ها نزد سایر خانواده‌ها انجام داده است.

وی ادامه داد: سایر کمک‌هایی که این اداره به این قشر از جامعه انجام داده نیز شامل ارائه جهیزیه، پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار، ساماندهی افراد در معرض آسیب و کمک به سلامت روانی زنان بد سرپرست بوده است.

این مسئول افزود: ارائه خدمات مشاوره درمانی و روانشناسی به زوج‌های متقاضی طلاق، فرزندخواندگی و حمایت از خانوارهای زندانیان و نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده بخشی دیگر از کمک‌های این اداره در طول سال بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و حمایت سازمان بهزیستی، زمینه خودکفایی ۱۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان نیز فراهم شده است.

ویسی‌نژاد در پایان گفت: مهمترین هدفی که به دنبال آن هستیم ایجاد بستری مناسب برای جامعه هدف است و امیدواریم خیران ما را در تحقق این موضوع یاری دهند.