انتشار آگهی استخدام جدید در خوزستان

خورنا: استاندار خوزستان با اشاره به اعلام اسامی قبول شدگان آزمون اسفندماه سال گذشته گفت: به زودی آگهی جدید استخدام ۲ هزار نفری نیروی بومی خوزستان منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در نشست کارگروه اشتغال که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: رفع بیکاری در کشور مسئله‌ای بسیار مهم است و به تبع آن ایجاد اشتغال موضوع اول خوزستان است.

وی خطاب به بانک‌های استان ادامه داد: بانک‌ها باید همه پرداختی‌های خود را لیست کنند تا مصوب کارگروه اشتغال و در سامانه اشتغال ثبت شود، آمارهای روشن و شفاف باعث می‌شود تا پرداختی‌ها قابل کنترل باشد و با میزان تعهدات تطبیق داده شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ثبت پرداختی در سامانه اشتغال باعث می‌شود که بتوانیم مسئله اشتغال را مدیریت کنیم تصریح کرد: بانک صنعت و معدن باید پرداختی‌های خود را در سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت کند تا اگر ابهامی در زمینه پرونده‌ها وجود دارد برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه شرط پرداخت تسهیلات اشتغال، بومی بودن فرد متقاضی است بیان کرد: اگر شخصی از استانی دیگر در خوزستان سرمایه‌گذاری کند و بعد متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغال باشد این مشکلی ندارد.

حجازی افزود: اما اگر شخصی غیر بومی بدون هیچ سرمایه‌ای مبادرت به دریافت تسهیلات اشتغال از بانک‌های خوزستان کند درست نیست زیرا از منابع استان استفاده می‌شود بدون اینکه برای جوانان خوزستانی اشتغال ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مهاجرت از استان‌های دیگر به خوزستان بسیار زیاد است خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از مشاغل ایجاد شده در استان به افراد بیکار از سایر استان‌ها به خصوص استان‌های همجوار تعلق می‌گیرد در حالی که تلاش ما این است که اشتغال بومی را تقویت کنیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از مصوبات سفر چهارم رئیس جمهور به خوزستان این بود که طرح‌های پیمانکاری ملزم به استخدام صد درصدی نیروهای بومی باشند.

وی خطاب به مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: دستگاه‌های ذیربط و کارگاه‌ها را باید کنترل کنید و کدهای کارگاه‌ها را در بیاورید و به تامین اجتماعی بدهید تا مدیریت و نظارت شود که به کارگیری نیروهای بومی در آن‌ها تا چه اندازه است.

حجازی با بیان اینکه باید در فرهنگ سازی اشتغال بخش خصوصی تلاش کنیم اظهار کرد: هدف ما این است که به هیچ وجه اشتغال و برنامه‌های اجرایی آن در استان دچار خدشه و کندی نشود و با تلاش دستگاه‌های اجرایی استان را از گرداب بیکاری بیرون بیاییم.

وی بر لزوم حمایت از صنایع دستی در سطح استان تاکید کرد و گفت: با حمایت از این بخش می‌توانیم در ایجاد اشتغال موفق‌تر باشیم، در سال ۸۶، ۳۰۰ هزار دلار صنایع دستی خوزستان صادر شد و این رقم در سه ماهه نخست سال‌جاری به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار رسید.

استاندار خوزستان از استخدام ۲ هزار نفری در خوزستان خبر داد و خاطرنشان کرد: آگهی این استخدام به زودی منتشر می‌شود و متقاضیان می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد: قبول شدگان آزمون خرداد ماه سال ۹۱ در مرداد ماه سال‌جاری کار خود را شروع می‌کنند و نتایج آزمون اسفند ماه ۹۱ نیز به زودی اعلام می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سارا آقا جعفر اده کی؟؟؟؟؟سرگردونمو کردیه دینه گناهمو ده گردنتو:)
  • زینب سلام من با داشتن مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی و داری چندین حکم های قهرمانی استانی وکشوری و داری کارت های مربیگری درزمینه های مختلف ورزشی .هنوز بیکارم چند بار استانداریی امتحان دادم...........اما خبری نشد دیگه زده شدم از ازمون های استخدامی......لطفا منو راهنمای کنید ایا امیدی به جذب من در جای هست.باتشکر