امام جمعه گتوند خواستار شد تلاش برای کاهش مشکلات مردم گتوند در بخش آب و برق

خورنا: امام جمعه گتوند درباره تلاش بیشتر برای کاهش مشکلات آب و برق در مناطق مختلف شهری هشدار داد و گفت: مسئولان در این باره باید تلاش زیادی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت الاسلام سید حسین علوی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه که در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا، مسئولان ادارات آب و برق و نانوایی‌ها مواظب باشند مشکلی برای مردم روزه دار بوجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان نسبت به تشدید بازرسی‌ها بر نانوایی‌های شهرستان اقدام کند و با متخلفان برخورد کند، چراکه با توجه به گرمای هوا کیفیت نان در برخی مناطق شهرستان بسیار افت داشته است.

علوی‌اصل افزود: در ماه مبارک رمضان باید تلاش کنیم با تمرین تقوا از فرصت خودسازی که خداوند به ما داده است نهایت استفاده را بکنیم.

وی همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن میلاد پربرکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به هفته اکرام و اطعام ایتام اشاره نمود و از عموم مردم برای کمک به ایتام دعوت کرد.

امام جمعه گتوند در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تشخیص حق و باطل توسط انسان مسلمان گفت: زمانیکه انسان تقوا داشته باشد و خدا را مد نظر داشته باشد آن زمان حق و باطل قابل تشخیص خواهد بود.