امام جمعه آبادان: تلاش‌های خستگی ناپذیر از ویژگی‌های دولت احمدی‌نژاد بود

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: تلاش‌های خستگی ناپذیر از ویژگی‌های دولت احمدی‌نژاد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در نماز جمعه این هفته این شهر در محل مصلای ثامن‌الائمه با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری اظهار کرد: تلاش‌های خوبی در دولت‌های نهم و دهم در بخش‌های مختلف انجام شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حجم تلاش‌های خستگی ناپذیر دولت و بکارگیری شعارهای اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال گذشته از ویژگی‌های دولت بود.خواسته و مطالبه جدی مردم از دولت‌های مختلف در اجرای امور کشور همواره پیروی از دستورات اسلام است.

خطیب جمعه آبادان در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور مصر گفت: در مصر دیده شد قرار بود حکومتی که با رای اکثریت مردم تشکیل شده  بر اساس اسلام و خواسته به حق مردم عمل کند اما بنام اسلام به آن خیانت و با آمریکا طرح دوستی برقرار کرد.دولت مرسی حتی به کشورهای اسلامی نیز پشت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت رحلت حضرت خدیجه (س) همسر گرامی پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: انفاق، اسلام مداری و ساده زیستی از ویژگی‌های بانوی بزرگواری است که هر آنچه را که با تدبیر به دست آورده بود در راه تبلیغ و ترویج اسلام تقدیم کرد.

وی از حضرت خدیجه (س) به عنوان الگویی مناسب برای تمام زنان یاد کرد و از الگوپذیری از مدل‌های نابجا با محوریت دنیوی زنان جامعه را نهی کرد.

خطیب جمعه آبادان در پایان از مردم این شهر خاص آیین‌های خاص ماه مبارک رمضان را به بهترین نحو ممکن ادا کنند.