درخواست امام جمعه هفتکل برای صرفه‌جویی در برق

خورنا: امام جمعه هفتکل از همه مردم خواست تا در فصل تابستان در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام علی خلیلی پیربلوط در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هفتکل در مسجد جامع حضرت حجت (عج) اظهار کرد: از همه مردم می‌خواهم با توجه به فصل گرما در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

وی افزود: با توجه به اعلام مسئولان مربوطه تابستان امسال از سال‌های گذشته چند درجه گرم‌تر شده که این موضوع باعث بالارفتن مصرف برق شده است.

درخواست جهت تعویض شبکه برق

به گفته این استاد حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) هفتکل، مسئول و پرسنل قسمت برق هفتکل تلاش زیادی برای رفع نواقص در شبکه توزیع برق انجام می‌دهند که جای تشکر دارد.

امام جمعه هفتکل با توجه به فرسوده بودن شبکه توزیع برق و سیم‌های آن در هفتکل، از مسئولان استانی خواست نسبت به تعویض آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه به دهم ماه مبارک رمضان سالروز رحلت همسر گرامی پیامبر اعظم (س) اشاره و با تسلیت این روز به همه مسلمانان، خاطرنشان کرد: پیغمبر اسلام (ص) روزی چند بار به خاطر داشتن حضرت خدیجه (س) بر ملائک الهی مباهات می‌کرد.

صدیقه امت رسول‌الله

خلیلی با بیان این نکته که رسول‌الله حضرت خدیجه (س) را صدیقه امت خود معرفی کرده ادامه داد: دو چیز در پیشبرد اسلام نقش کارآمدی داشته‌اند که یکی شمشیر حضرت علی (ع) بوده و دیگری نیز ثروت حضرت خدیجه (س).

رئیس شورای فرهنگ عمومی هفتکل در ادامه با تبریک نیمه ماه مبارک رمضان و تولد کریم اهل بیت (ع) تصریح کرد: حضرت امام حسن مجتبی (ع) دو بار اموال خود را تقسیم کرد که نیمی از آن را در راه خدا داد و نیمی برای خود نگه داشت.

دولت‌های پرتلاش و پرکار

وی یادآور شد که وقتی حضرت امام حسن مجتبی (ع) به دنیا آمد، او را نزد حضرت محمد (ص) بردند که آن حضرت پس از انتخاب نام، در گوش راست ایشان اذان و در گوش چپشان اقامه را خواندند و این کار از آن زمان سنت شده است.

امام جمعه هفتکل در ادامه با اشاره به دیدار هئیت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: دولت‌های نهم و دهم زحمات طاقت فرسایی کشیده‌اند.

به گفته خلیلی، دولت‌های نهم و دهم پرتلاش و پرکار بوده‌اند و حجم بالایی از کار و خدمت رسانی را انجام داده‌اند.

ضرورت کمک به بیماران نیازمند

وی تاکید کرد: یکی از نقاط قوت این دو دولت زنده کردن شعارهای اصیل انقلاب ربود که این را رهبر عزیز انقلاب نیز در سخنان خود اشاره کرده‌اند.

امام جمعه هفتکل با اشاره هفته حمایت از بیماران هموفیلی اظهار داشت: برخی از بیماران به دلیل بالا بودن هزینه‌های درمان، توان تامین آن را ندارند لذا کسانی که در توان دارند به این بیماران کمک کنند زیرا برخی از کار‌ها مانند کمک کردن به بیماران اجر و ثواب زیادی دارد.