امام جمعه دزفول: اقتصاد مقاومتی تنها راه مبارزه علیه استکبار است

خورنا: امام جمعه موقت شهرستان دزفول گفت: تمام ملت مسلمان ایران اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته و در راستای این تئوری مقاومت می‌کنند تا به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام شیخ مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: در روزهای گذشته کشورهای عضو گروه (۱+۵) اجلاسی برگزار کرده‌اند که در آن احتمال تغییر دیدگاه ایران نسبت به مسئله انرژی هسته‌ای با توجه به تغییر رئیس جمهور را مطرح کرده‌اند ولی رئیس جمهور جدید با مطرح کردن دیدگاه خود دشمنان به ویژه کشورهای عضو گروه (۱+۵) را مأیوس کرد.

وی افزود: بنابراین با مأیوس شدن دشمنان به ویژه کشورهای عضو گروه (۱+۵) باید تمام ملت مسلمان ایران اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته و در این راستا به گونه‌ای مؤمنانه و روزه‌دارانه پایداری جدی کنند.

امام جمعه موقت دزفول ابراز داشت: مهم‌ترین قضیه در چند روز اخیر اصل دستگیری مرسی و مسئله مصر بوده که تا قبل از این جریان کشور مصر و حکومت تازه آن اشکالاتی از جمله نداشتن رابطه با ایران و نخستین کشور برقرار کننده ارتباط با آمریکا و هم پیمانانش بوده که با به روی کار آمدن مرسی، آمریکا و اسرائیل نتوانسته حکومت جدید مصر که توسط مردم مسلمان و گروه اخوان المسلمین سرکار آمده، تحمل کنند و او را سرنگون کردند.

خطیب موقت نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های این هفته ابراز داشت: ۲۸ تیرماه سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س)، ام المؤمنین و نخستین همسر پیامبر(ص) بوده که در سختی‌ها با پیامبر خدا همراه بوده و همت و ثروت او به کمک کار پیامبر(ص) و اسلام آمد.

وی تأکید کرد:حضرت خدیجه همه وجودش را وقف رسول خدا کرد به طوری که حتی در زمان ارتحالش فرموده مرا بی کفن نگذاشته و عبای پیامبر را بر من پوشیده و کفنم قرار ده تا نجات یابم.

بیگدلی با اشاره به پانزدهم رمضان اعلام کرد: پانزدهم رمضان، روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) بوده که کریم اهل بیت نام نهاده شده و این حضرت توجه به فقرا و صدقه دادن به آنان را در رأس امور خود قرار داده بود و در این مورد باید از این حضرت الگو گرفت و در این ماه پربرکت به فقرا و مستمندان رسیدگی کنیم.

امام جمعه موقت دزفول از مردم نمازگزار درخواست کرد که در این هوای گرم تابستان در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و برای بازسازی عتبات عالیات و حرم امیر المؤمنین(ع) از همه مردم درخواست مساعدت کنند.