امام جمعه موقت اهواز: رئیس جمهور منتخب بحث اعتدال را برای مردم شفاف‌سازی کند

خورنا: امام جمعه موقت اهواز گفت: رئیس جمهور منتخب بحث اعتدال را به بهترین نحو ممکن برای مردم شفاف سازی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در جمعه نمازگزاران روزه‌دار اهوازی اظهار کرد: اعتدال یکی از خواسته‌های همه آحاد جامعه است.

وی گفت: اینکه رئیس جمهور عنوان می‌کند به هیچ حزب و جناحی وابستگی ندارد بسیار خوب است و مردم به این موضوع امیدوار هستند.

خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: اما با توجه به موضع‌گیری‌های مختلف نیاز است رئیس جمهور منتخب بحث اعتدال را بیش از پیش برای افکار عمومی شفاف و صریح بازگو کنند که هدف و غایت از اعتدال برای همگان روشن شود.

آیت الله حیدری در ادامه سخنان خود با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری افزود: در این دیدار بیانات حکیمانه رهبری درباره پرکاری و ساده زیستی دولت نهم و دهم جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه یاد و خاطره شهدای ۲۹ تیر سالروز عملیات والفجر ۲ در منطقه کردستان را گرامی داشت  و افزود: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه استراتژی آمریکا این است که مسلمانان در هیچ کشوری قدرت پیدا نکنند گفت: کودتایی که دو هفته پیش در مصر اتفاق افتاد کودتایی بود که به دست آمریکای جنایتکار صورت گرفته است و این موضوع از همین استراتژی است.