تامین اعتبار سد بختیاری در منطقه سالند دزفول

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار تامین اعتبار برای ساخت سد بختیاری در منطقه سالند و شیرین‌آب شهرستان دزفول شد.

عباس‌پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در دیدارهای پی‌درپی که در هفته‌های گذشته با حضور رئیس آبفای دزفول با معاون وزیر نیرو داشته‌ایم برای جذب اعتبارات ابفا در این شهرستان رایزنی‌های فراوانی شده است و امیدواریم در این باره گشایشی حاصل شود.

نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی افزود: دراین دیدارها که مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان همراهی می‌کرد برای جذب اعتبارات بیشتر به منظور آغاز عملیات اجرایی سد بختیاری در منطقه سالند و شیرین آب و پیگیری‌هایی جهت جذب اعتبارات طرح جامع آب رسانی دزفول و احداث آب‌رسانی روستاها شد ودرآینده نزدیک شاهد انجام پروژه‌هایی بزرگی در این زمینه‌ها خواهیم بود.

پاپی زاده عنوان کرد: حق مسلم مردم دزفول است که باداشتن رودخانه خروشان دز از اعتبارات و تسهیلات خوبی در زمینه آب و فاضلاب بهره‌مند شوند و تمام تلاش خود را به منظور جذب اعتبارات و طرح‌های مفید برای شهرستان انجام خواهم داد.

وی تاکید کرد: ضرورت‌های اجرای این طرح‌ها برای مدیران تبیین شده است و امیدواریم روند تامین اعتبارات درخواست شده برای رفع مشکلات عنوان شده تسریع شود.

وی از قول‌های مساعدی که در این زمینه داده شده است خبر داد و گفت: پیگیری سریع و دنباله‌دار در ماه‌های گذشته در هفته‌های آینده به نتیجه خواهد رسید.