لیگ والیبال خوزستان برگزار می شود/صنایع استان کمکی به والیبال نمی کنند

خورنا: رئیس هیئت والیبال استان خوزستان گفت: لیگ والیبال استانی شهریور ماه امسال در خوزستان برگزار می شود. ابراهیم پارسافر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم و در چهار منطقه ماهشهر، دزفول، مسجد سلیمان و آبادان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف ارتقا و توسعه جایگاه والیبال استان برگزار می شود، افزود: امیدواریم که با برگزاری این مسابقات والیبال استان به جایگاه اصلی خود بازگردد و شاهد حضور تیمها و بازیکنان خوزستانی در سطح ملی و جهانی باشیم.

رئیس هیئت والیبال استان خوزستان ادامه داد: از زمانی که ایران در لیگ جهانی والیبال به نتایج خوبی دست پیدا کرد استقبال بسیار خوبی از والیبال در کانونهای والیبال استان شده به طوریکه در هر سانس بیش از ۷۰ نفر تمرین می کنند؛ ضمن اینکه بیشترین تراکم ما هم در سالن ۲۲ بهمن است.

پارسا فر با انتقاد از کم توجهی صنایع استان نسبت به والیبال بیان کرد: سازمانهای صنعتی کمکی به والیبال نمی کنند در صورتی که اگر تنها مبلغ قرارداد یک بازیکن به والیبال اختصاص داده شود می توانیم والیبال استان را متحول کنیم.

پارسافر همچنین از برگزاری اردوی تیم امید استان خوزستان در مرداد ماه خبر داد و تصریح کرد: این اردو از پنجم مرداد در اهواز برپا می شود و قصد داریم قبل از برگزاری مسابقات، بازی تدارکاتی در بروجرد با تیم بروجرد داشته باشیم. علاوه بر این در برخی پستها والیبال قصد داریم آموزش را به شکل تخصصی ارائه دهیم که این کار زیر نظر یکی از مربیان استانی انجام می شود.