۴ پروژه مدرسه‌سازی در آبادان آغاز شد

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: چهار پروژه مدرسه‌سازی در این شهرستان آغاز شده است.

سید محمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در راستای افزایش فضای آموزشی در سطح شهرستان و با کمک خیرین چهار پروژه مدرسه‌سازی در آبادان آغاز شده است.

وی افزود: سه پروژه در قالب بنیاد برکت و یک پروژه نیز توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته می‌شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: مکان‌نمایی این پروژه‌ها نیز عمدتاً در نقاطی است که به لحاظ تراکم جمعیتی نیاز به توسعه فضای آموزشی وجود داشت.

مولوی تصریح ‌کرد: علاوه بر این، آموزش و پرورش آبادان ۱۷ پروژه را دست ساخت دارد که با پیشرفت‌های مختلف و براساس میزان اعتبارات اختصاص یافته در حال اجرا است.

وی عنوان ‌کرد: در سال گذشته چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات عمرانی به منظور اجرای پروژه‌های در دست احداث اختصاص یافته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان ‌کرد: امیدواریم در سال‌جاری نیز شاهد اختصاص منابع عمرانی مناسبی برای این شهرستان باشیم.

مولوی در ادامه با اشاره به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش افزود: در این دیدار که با حضور سه نماینده آبادان در مجلس برگزار شد مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش آبادان با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشته شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره درس‌پژوهی خوزستان تصریح‌کرد: خوشبختانه آبادان در این جشنواره خوش درخشید و موفق به کسب رتبه نخست استان در این جشنواره شد.