بخش‌های زیربنایی حمل و نقل و ترافیک در شادگان تقویت شود

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: بخش‌های زیربنایی حمل و نقل و ترافیک در این شهرستان با نظر جمعی مسئولان مربوطه نیازمند تقویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، نعمت‌الله آلبوغبیش صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان شادگان که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: به منظور پیگیری مصوبات جلسات گذشته از اعضای شورای ترافیک می‌خواهیم با ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در راستای عملی کردن مصوبات، مختصری از فعالیت‌های انجام گرفته را ارائه دهند.

وی افزود: مواردی از قبیل اصلاح و سرویس‌دهی چراغ راهنمای فلکه لاله، نصب چراغ چشمک‌زن در تقاطع بلوار فتح‌المبین به طرف خیابان حوزه علمیه، جمع آوری تابلوهای اضافه راهنمایی و رانندگی در خیابان امام، نصب سرعت‌گیر در نزدیک بازار آهنگران از جمله مصوبات جلسات قبل جلسه شورای ترافیک در شهرستان بوده است.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: از مسئولان شهری و مرتبط انتظار داریم در راستای رفع مشکلات پیش‌روی هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند و اقدامات مربوطه محقق کنند.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از نظرات جمعی و تسریع در امر خدمت رسانی در بخش‌های زیربنایی حمل و نقل و ترافیک از مهمترین مزایای برگزاری جلسات شورای ترافیک است که مسئولان امر باید به آن توجهی ویژه داشته باشند.