رفع مشکلات کشتارگاه‌ها، آب انبارها و جمع‌آوری زباله‌های عفونی در شادگان

خورنا: فرماندار شادگان خواستار رفع مشکلات کشتارگاه‌ها، آب انبارها و جمع‌آوری زباله‌های عفونی توسط اعضای شورای سلامت در این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای سلامت در این شهرستان باید بر بحث بهداشت شادگان توجهی ویژه‌تر داشته باشند.

وی افزود: در هر جلسه باید مصوبات جلسات قبل شورای سلامت با جدیت مورد بحث قرار گیرد و در راستای رفع مشکلات در این زمینه اقدامات لازم محقق شود.

فرماندار شادگان با اشاره بر معضلات بهداشتی شهرستان درخواست همکاری و مساعدت بیشتر دستگاه‌های اجرایی بر انجام وظیفه در خصوص مقوله سلامت تاکید کرد و گفت: همه مصوبات جلسه شورای سلامت باید عملی و محقق شود.

وی ادامه داد: در همین راستا دبیرخانه شورای سلامت شهرستان باید مصوبات را پیگیری کند و تا تحقق کامل آن‌ها دست از کار نکشند.

سنواتی گفت: از بخشداران و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در بخش‌های مختلف مرتبط با بهداشت و سلامت شهرستان، تعامل و همکاری کنند و مشکلات را از پیش‌روی مردم بردارند.

فرماندار شادگان در ادامه به اهمیت عدالت در سلامت پرداخت و عنوان کرد: جمع‌آوری زباله‌های عفونی، آب انبارها و کشتارگاه از جمله مواردی است که باید در شهرستان مورد توجه اعضای شورای سلامت قرار گیرد و حل شوند.

وی با ارائه شاخص‌های عدالت در سلامت از ارگان‌های مرتبط خواست به‌منظور تهیه اطلاعات این شاخص‌ها همکاری لازم را به عمل آورند.