شهردار گتوند: ساحل رودخانه کارون در گتوند ایمن‌سازی شده است

خورنا: شهردار گتوند گفت: ساحل رودخانه کارون در سطح شهر گتوند ایمن‌سازی شده است و نگرانی خاصی در این باره وجود ندارد.

محسن شکری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: ساحل رودخانه کارون در شهر گتوند محلی برای شنای مردم است و به این دلیل ایمن‌سازی آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

‌وی با اشاره به اینکه ایمن‌سازی ساحل رودخانه کارون در گتوند انجام شده است، گفت: پیش از فرارسیدن ایام گرم سال در این شهر و در ساحل رودخانه علائم هشدار دهنده و شنا ممنوع نصب شده است و تدارک تیم‌های امدادی نیز برای این روزها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید کوشید تا جان مردم حفظ شود، خاطر نشان کرد: به دنبال حفظ جان مردم هستیم و باید پیش از وقوع حادثه برای آن برنامه‌ریزی کرد و به این منظور تلاش می‌کنیم تا خطری جان مردم را تهدید نکند.

شکری‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری گتوند در این زمینه تلاش زیادی انجام داده است، گفت: کوشیده‌ایم تا با ساختن پارک ساحلی این شهر گامی در راستای ایمن‌سازی رودخانه و سواحل موجود در شهر گتوند برداریم.

وی عنوان کرد: پارک ساحلی گتوند در شرایط کنونی آماده بهره‌برداری است و مراحل پایانی آماده‌سازی را طی می‌کند و امیدواریم در اسرع وقت برای استفاده عموم مهیا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر گتوند از نخستین شهرهایی است که پس از رهاسازی آب از سدگتوند از سواحل مختلفی در کنار رودخانه کارون بهره‌مند است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سعید ما نمیگیم خدایی نا کرده دروغ میگن ایشون.. ولی سر بحث اینه که چرا ما چیزی از ایمن سازی در ساحل نمیبینیم؟؟؟