فضای بی‌تفاوتی بر جامعه رسانه‌ای خوزستان سایه افکنده است

خورنا: سرپرست روزنامه کیهان خوزستان گفت: هم اکنون فضای بی‌تفاوتی بر جامعه رسانه‌ای استان خوزستان سایه افکنده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدجعفر فلسفی ظهر امروز در جلسه شورای عالی سازمان بسیج رسانه خوزستان در محل سالن جلسات این سازمان اظهار کرد: فضایی که در جامعه مطبوعاتی خوزستان حاکم شده فضای بی‌تفاوتی نسبت به مسائل است.

*ضرورت عکس‌العمل نشان دادن در قبال درج مطلب

وی افزود: در برخی موارد مشاهده می‌شود که یک مطلبی انتشار می‌یابد ولی هیچ موضع‌گیری در قبال آن انجام نمی‌شود و کسی هم عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.

این فعال مطبوعاتی تاکید کرد: در برخی از موارد لازم است که موضوع مطرح شده پیگیری و نتیجه‌ای حاصل شود که متاسفانه در حال حاضر این طور نیست.

سرپرست روزنامه کیهان خوزستان تصریح کرد: برخی موارد هم مشاهده می‌شود که باید با مطلب برخورد جدی کرد و جواب آن را داد.

*پاسخ به مطالب در یک فضای پویا

فلسفی خاطرنشان کرد: در استان خوزستان در برخورد با مسائل مطرح شده در رسانه‌ها و مطبوعات دچار چالش جدی هستیم که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی گفت: کسانی که در بسیج رسانه فعال می‌شوند بهترین فعالیتی که می‌توانند داشته باشند این است که در مقابل مطالبی که خطوط قرمز نظام را زیر پا می‌گذارد و یا در راستای تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی نگارش می‌شود را در یک فضای منطقی پاسخ دهند.

سرپرست روزنامه کیهان خوزستان اضافه کرد: نباید فضای رسانه‌ای یک سویه باشد و هر کسی هر مطلبی که بخواهد منتشر کند و همه نسبت به آن بی‌تفاوت باشند بلکه باید کسانی مطالب را رصد کنند در یک فضای پویا، به آن پاسخ دهند که این کار می‌تواند از سوی کسانی که در بسیج رسانه فعالیت می‌کنند انجام شود.