فرماندار گتوند: شوراها از اجرای پروژه‌های غیراصولی خودداری کنند

خورنا: فرماندار گتوند گفت: شوراها از پافشاری و اجرای پروژه‌های غیر اصولی خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور عصر امروز در نشست با اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهرهای تابعه گتوند با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: معتقدم با توجه به زمان باقیمانده تا آغاز به کار شورای چهارم اعضای منتخب با تشکیل جلسات با یکدیگر هماهنگی خود را افزایش دهند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت همدلی بین اعضای شوراها افزود: اعضای شوراها باید با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از تجربه شوراهای قبلی به میدان بیایند و تلاش کنند با تنظیم و تقسیم وظایف بین اعضا رضایت‌مندی مردم را جلب کنند.

فرماندار گتوند به اهمیت انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: انتخاب شهردار بسیار مهم است و مسائل قومی و محله‌ای نباید در عملکرد شورا تاثیر داشته باشد ضمن اینکه ویژگی‌های یک شهردار را باید مد نظر داشته باشید و یک شهردار متخصص در امور عمرانی و شهری و شهرسازی انتخاب کنید.

محمدپور با اشاره به شرایط شهردار موفق گفت: عدم شناخت وظایف و عدم تسلط به شرح وظایف شوراها و شهرداری‌ها باعث بسیاری از مشکلات به وجود آمده در برخی شوراهاست.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان گتوند با تاکید بر برنامه‌ریزی مناسب توسط شوراها ادامه داد: شوراها از پافشاری و اجرای پروژه‌های غیر اصولی خودداری کنند.

فرماندار گتوند خاطر نشان کرد: عملکرد خود را هر ۶ ماه یک بار ارزیابی کرده و گزارش عملکرد به مردم بدهید تا عموم مردم از کارها و فعالیت‌های انجام شده مطلع شوند.