اجرای طرح شبنم در بازار ماهشهر

خورنا: فرماندار ماهشهر از اجرای طرح شبنم در بازار این شهرستان به‌منظور تنظیم عرضه مواد غذایی خبر داد.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و برخورد با تخلفات احتمالی و نظارت و بازرسی بر بازار شهرستان در ماه مبارک رمضان، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

وی با اشاره به ضرورت تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی سبد مصرفی خانوارها در این ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در همین راستا، طرح ویژه تنظیم بازار و نظارت و بازرسی با هدف ایجاد آرامش در فضای مستمر بازار به موازات تامین و توزیع اقلام پرمصرف، کنترل بازار و برخورد با متخلفان احتمالی اجرایی خواهد شد.

فرماندار ماهشهر به ضرورت تنظیم بازار میوه و اقلام پروتئینی با مشارکت سازمان‌های صنفی و اتحادیه‌های مربوطه افزود: با توزیع میوه، مرغ منجمد و گوشت قرمز، کنترل و استقرار بازرسان در مراکز عرضه و تقاضا و نظارت بر شبکه‌های توزیع اقلام اساسی مردم از اجحاف در حقوق مصرف کنندگان جلوگیری می‌شود.

وی همچنین از فروش فوق‌العاده اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان با مشارکت اصناف در واحدهای صنفی سطح شهرستان خبر داد و گفت: افزایش فعالیت ستاد خبری ۱۲۴ و پایگاه‌های ثابت و سیار بازرسی در شهر و رسیدگی فوری به گزارشات مردمی و نیز رصد مستمر قیمت اقلام اساسی از دیگر اقداماتی است که در ماه رمضان با جدیت دنبال می‌شود.