عضو شورای شهر آبادان: تغییر شهردار به ضرر شهر و شهروندان است

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: اگر قرار باشد جایگزینی برای شهردار فعلی انتخاب شود باید فردی توانمندتر و موفق‌تر از شیرازی معرفی کرد در غیر این‌صورت این اقدام به ضرر شهر و شهروندان است.

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: شهردار فعلی آبادان نسبت به شهردارهای قبلی این منطقه عملکرد مطلوب‌تر، موفق‌تر و بهتری دارد.

وی افزود: محمودرضا شیرازی کاردان بوده و تجربه کاری در زمینه‌ مرتبط با شهرداری دارد که این خود می‌تواند امتیاز مثبتی برای ادامه روند کاری شهرداری آبادان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: در مجموع نظر اعضای شورای این شهر به شهردار فعلی مثبت است و مشکلی در این خصوص دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: فقط چند دغدغه مدنظر اعضا وجود دارد و آنها عبارتند از به‌کارگیری نیروهای بومی در پروژه‌های عمرانی و شهرداری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری و استفاده از پیمانکاران بومی در پروژه‌های در دستور کار؛ که با توجه مضاعف شهردار به این مسائل، مطمئنا مشکلات پشت سر هم حل و فصل خواهند شد.

بهشتی گفت: اگر نظر شورا بر این باشد که جایگزینی برای شهردار فعلی انتخاب شود باید فردی توانمندتر و موفق‌تر از شیرازی را معرفی کرد در غیر این‌صورت این اقدام به ضرر شهر و شهروندان خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهردار فعلی به کم و کیف و وضعیت شهر آشناست و اگر قرار باشد فردی را جایگزین وی کنیم فقط شش ماه زمان نیاز است تا شهردار جدید به مسائل و مشکلات شهر آشنا شود و این امر وقت‌کشی محسوب می‌شود!

عضو شورای اسلامی شهر آبادان در پایان گفت: از شهردار آبادان می‌خواهیم پروژه‌های در دستور کار شهرداری را با جدیت هر چه تمام دنبال کند و شورای شهر نیز در این مسیر به عنوان پشتوانه