عزتی،گزینه پیشنهادی آیت الله هاشمی برای استانداری خوزستان

خورنا: علی عزتی گزینه پیشنهادی آبت الله هاشمی رفسنجانی برای استانداری خوزستان میباشد.

شنیده های خبرنگار خورنا حکایت از آن دارد که علی عزتی نماینده سابق مجلس که از نزدیکان آیت الله هاشمی رفسنجانی است و سابقه کار در استان خوزستان را دارد از سوی آیت الله هاشمی به حسن روحانی برای تصدی استانداری خوزستان در دولت یازدهم پیشنهاد شده است.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری علی عزتی به مردم استان ایلام پیام داد که به حسن روحانی رای بدهند و به طور قاطع از ایشان اعلام حمایت رسمی کرد.

در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: تمایل مردمی که از اختلافات و دعواهای سیاسی خسته شده اند بیشتر به سوی دکتر روحانی است.

علی عزتی در ارتباط با شخصیت روحانی گفته بود: روحانی فردی معتدل بوده و هیچگاه در عرصه های مختلف سیاسی دچار افراط و تفریط نشد و از ابتدای انقلاب تاکنون هر ماموریتی به وی واگذار شده به خوبی از عهده آن برآمده است.

در دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بخشدار موسیان، بخشدار مرکزی اندیمشک و معاونت فرمانداری اندیمشک منصوب شد.

فرمانداری اندیمشک، آبدانان، باغملک و دشت آزادگان از سوابق وی در دولت سید محمد خاتمی می‌باشد.

در دولت محمود احمدی نژاد به استانداری خوزستان رفت و سکان هدایت اداری و مالی استان خوزستان را به عنوان مدیرکل اداری، مالی استانداری خوزستان در دست گرفت.

پس از آن در مجلس اصولگرای هشتم جز معدود نمایندگانی بود که از آیت الله هاشمی و عبدالله جاسبی حمایت می کرد.

حال و پس از اعلام حمایت عزتی از حسن روحانی به نقل از یک منبع آگاه شنیده شده آیت الله هاشمی ایشان را برای تصدی استانداری خوزستان به حسن روحانی پیشنهاد کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ولی پور - مسجد سلیمان آقای عزتی از مدیران توانمندی هستند که اکثر سابقه مدیریت خود را در استان خوزستان سپری کرده اند و به خوبی با اکثر شهرستان های استان آشنا هستند.
  • سگوند شوش عزتي يك هديه الهي است مردم عزيزخوزستان دعا كنند كه اگر عزتي بياد عملكردش شبيه معجزه است
  • ممبینی بنده از کارمندان فرمانداری باغملک هستم امروز وقتی این خبر را شنیدم بسیار خوشحال شدم،باور کنید هنوز کارمندان فرمانداری باغملک عکس آقای عزتی را در زیر شیشه های اتاق خود دارند.
  • مهرداد ایشان بیشتر فردی اعتدال گرا هستند و در انتخابات مجلس هشتم هم در لیست حزب اعتدال و توسعه بودند که موفق به ورود به مجلس شدند.
  • فريد درود بر خوزستان درود بر عزتي
  • بنده خدا سوابق كاري ايشان در سمت فرمانداري در شهرستانهاي انديمشك-باغملك وسوسنگرد به خوبي مقيد اين موضوع ميباشد كه ايشان فردي شايسته براي تصدي استانداري خوزستان و خدمت به مردم قهرمان اين ديار است
  • عیسی امیری انشاءالله که حامی مردم خوزستان باشد
  • موسوی به امید خدا ایشان استاندار شوند و مشکلات استان خوزستان را بر طرف نمایند.
  • بهزادفر انشا الله سبب خیر و برکت برای استان باشد.