مسئول اورژانس هفتکل: جاده اهواز در تیرماه کشته نداشت

خورنا: مسئول اورژانس هفتکل گفت: مسیر هفتکل اهواز در تیرماه سال جاری حادثه منجر به فوت نداشت.

غلامعلی شهریاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: تصادفات محور هفتکل اهواز در تیرماه جاری هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته است.

وی افزود: از ابتدای ماه تا کنون ۲۴ مورد اعزام بین مراکز درمانی داشته‌ایم که خوشبختانه هیچ کدام از موارد، فوتی نبوده‌اند.

آخرین تصادف ۱۸ تیر ماه

این مقام مسئول در ادامه گفت: در مسیر هفتکل اهواز، در تیرماه جاری نخستین تصادف در روز یکشنبه دوم تیرماه مصادف با ۱۴ شعبان به وقوع پیوست.

مسئول اورژانس هفتکل اضافه کرد: آخرین تصادف این محور نیز در روز سه شنبه ۱۸ تیر ماه اتفاق افتاد که مصدومین آن به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بیشتر مجروحان تصادفات محور هفتکل به اهواز به علت شکستگی و آسیب به سر به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز اعزام می‌شوند.

قاتل جان ده‌ها هموطن

شهریاری پر حادثه خیز‌ترین نقطه مسیر هفتکل اهواز را پیچ سید محسن اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: متاسفانه این نقطه نزدیک ۵ کیلومتری، تا کنون جان ده‌ها تن از هموطنان عزیزمان را گرفته است.

مسئول اورژانس هفتکل در ادامه به زلزله هفتکل اشاره کرد و گفت: زمین لرزه‌های به وقوع پیوسته در هفتکل هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

وی یادآور شد: از زمان به وقوع پیوستن نخستین زمین لرزه، اورژانس هفتکل به حالت آماده باش درآمد تا در صورت نیاز به یاری همشهریان بپردازد که خوشبختانه به دلیل خفیف بودن زلزله‌ها هیچ گونه تلفات جانی و مصدومیت نداشته‌ایم.