تجیهز کتابخانه‌های خرمشهر به وبلاگ اطلاع‌‌رسانی

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر گفت: همه کتابخانه‌های عمومی خرمشهر مجهز به وبلاگ جهت اطلاع رسانی شده‌اند و این وبلاگ‌ها فعالیت خوبی از کتابخانه‌ها ارائه می‌دهند.

به گزارش خورنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خرمشهر، محمد جوروند اظهار کرد: با تلاش همکاران همه کتابخانه‌های عمومی خرمشهر مجهز به وبلاگ جهت اطلاع رسانی شده‌اند و این وبلاگ‌ها فعالیت خوبی از کتابخانه‌های ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: از جمله اطلاع رسانی فعالیت‌های کتابخانه‌ها، اخبار کتابخانه‌ها، مسابقات و… و حتی برنامه‌های پیش بینی شده را نیز اعلام می‌کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر افزود: اعضا و مراجعین در خرداد ماه استقبال بیشتری از مسابقات و برنامه‌های فرهنگی داشته‌اند که در این دوره مسابقات که همزمان با مناسبت‌های خاص خردادماه بوده است با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده‌ایم به طوری که با حضور بیش از ۲ هزار نفر در تمام رده‌های سنی و فرهنگی و … رکورد بی‌نظیری را بر جای گذاشتیم.

وی گفت: علت این استقبال را می‌توان تنوع مسابقات و افزایش مهلت ارسال آثار دانست که با زمان بندی مناسب موجب کسب نتیجه بهتر شد.

جوروند همچنین عنوان کرد: همچنین به مناسبت‌های خاص در کتابخانه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود و در حال حاضر نیز برنامه‌های اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی خرمشهر آغاز شده است و مراجعه اعضا نیز برای شرکت در این برنامه‌ها بیشتر شده است.

وی بیان کرد: اکنون مسابقات فرهنگی در تیر ماه نیز با همان جذابیت و تنوع در حال برگزاری است و استقبال اعضا نیز بهتر شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر در پایان گفت: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان هم امسال با شور و حال خاصی در شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد و ما برنامه‌های بسیار خوب و کاربردی از جمله دوره‌های آموزشی قرآن، مسابقات قرآنی، قرائت قرآن به صورت روزانه، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، سخنرانی مبلغان دینی در کتابخانه، نمایشگاه کتاب و… را در نظر گرفته‌ایم.