نماینده ماهشهر از اختصاص ۸۹ میلیارد تومان به اشتغالزایی کشاورزی در خوزستان خبر داد

خورنا: نماینده مردم ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۹ میلیارد تومان حاصل از فروش اوراق مشارکت به سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تعلق می‌گیرد.

حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: استان خوزستان با توجه به ظرفیت‌هایی که در زمینه شیلات و کشاورزی دارد می‌تواند بیش از پیش در این خصوص رشد و توسعه داشته باشد.

وی با اشاره به بخش پرورش میگو در شهرستان هندیجان افزود: در جلسه‌ای که با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم خواستار جذب اعتبار در زمینه شیلات شدیم.

نماینده مردم ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تنها با اختصاص اعتبار می‌توان مشکلات بخش شیلات هندیجان را حل و فصل کرد.

وی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات کشاورزی استان خوزستان از جمله شهرستان هندیجان و اشتغالزایی در این بخش نیز رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

* سهم هندیجان ۵ هزار هکتار است

آقاجری تصریح کرد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته، ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی و کشاورزی خوزستان اختصاص داده‌ شده است.

وی گفت: از این میزان، سهم هندیجان ۵ هزار هکتار بوده است.

نماینده مردم ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قرار است به‌منظور حمایت از بخش کشاورزی استان، ۸۹ میلیارد تومان حاصل از فروش اوراق مشارکت در اختیار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان قرار گیرد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت و تعامل مضاعف مسئولان استانی و ملی بتوان در آینده‌ای نزدیک بیش از پیش شاهد درخشش بخش شیلات و کشاورزی و به تبع آن اشتغال در شهرهای مختلف استان بود.