تکمیل پروژه‌های شهرداری لالی با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریالی

خورنا: شهردار لالی از تکمیل سه پروژه این شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: پروژه‌های مذکور تا چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

جهانبخش هاشم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لالی اظهار کرد: در سال‌جاری پروژه بدنه‌سازی خیابان امام خمینی اجرایی شده است که این پروژه اعتبار مورد نیاز خود را از ردیف اعتبارات عمرانی تامین کرده است.

وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه تصریح کرد: برای اجرای این پروژه تاکنون بیش از یک میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که همه این اعتبار جذب شده است.

شهردار لالی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات عمرانی یک پروژه دیگر در این شهرستان آماده بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: درپوش‌گذاری کانال ضلع جنوبی شهر لالی در حال اجراست که در کمتر از یک هفته آینده این پروژه نیز برای استفاده عموم آماده است.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه اعتبارات این پروژه از ردیف عمرانی تامین شده است، بیان کرد: برای این پروژه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه پارک‌های شهر لالی نیز تجهیز شده‌اند، گفت: در ماه‌های گذشته دو سرویس کامل بازی‌های بادی در سطح پارک‌های شهرستان لالی نصب شده و برای کودکان در حال استفاده است.

شهردار لالی خاطرنشان کرد: به منظور راه‌اندازی این بازی‌های بادی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است تا وسائل بازی برای کودکان در سطح شهر استاندارد باشد.

وی در پایان اظهار کرد: در شهرداری لالی از همه امکانات برای فراهم کردن شرایط تفریح مردم استفاده شده است و تعریف پروژه‌های جدید نیز در این راستا انجام می‌شود.