تلاش برای اخذ مجوز ۳ مدرسه فوتبال در شوشتر

خورنا: رئیس هیئت فوتبال شوشتر گفت: به زودی سه مدرسه فوتبال در سطح این شهرستان، مجوزهای رسمی فعالیت خود را از مراکز مرتبط اخذ می‌کنند.

حسین نبی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: به زودی در سطح شهرستان شوشتر سه باشگاه این شهرستان مجوز مدرسه فوتبال دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مقدمات اخذ مجوز مدرسه فوتبال داشتن باشگاه است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا مقدمات لازم در این زمینه در اسرع وقت طی شود.

رئیس هیئت فوتبال شوشتر با اشاره به اینکه مساعدت زیادی برای اخذ مجوز مدرسه فوتبال انجام شده است، گفت: همه باشگاه‌های فوتبال در سطح شهرستان شوشتر می‌توانند در راستای اخذ مجوز اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه وجود مدارس فوتبال در سطح شهرستان شوشتر می‌تواند در تامین زیرساخت فوتبال موثر باشد، افزود: وجود مدارس فوتبال می‌تواند زیرساخت مورد نیاز برای آموزش نیروها را از نونهالی فراهم کند و در این زمینه باید مدارس فوتبال را تقویت کرد.

رئیس هیئت فوتبال شوشتر با اشاره به روند صدور مجوز در استان خوزستان خاطرنشان کرد: مدارس فوتبال در سطح خوزستان به سادگی اخذ مجوز می‌کنند و در این بین تنها باید مدیر باشگاه پیشنهاد کننده این تقاضا دارای مدارک لازم تحصیلی باشد و برخی آزمایش‌ها و تست‌های سلامتی را انجام دهد.

نبی‌زاده با اشاره به اینکه مدارس فوتبال در شوشتر می‌توانند بازوی هیئت فوتبال باشند، تصریح کرد: تعدد باشگاه‌ها و مدارس فوتبال می‌تواند در راستای تقویت بنیه فوتبال در سایر رده‌های سنی در سطح شهرستان شوشتر موثر باشد.

وی در پایان گفت: سیاست حمایت از تاسیس مدارس فوتبال در سطح شهرستان شوشتر باعث رشد جوانان و ارتقای جایگاه کنونی فوتبال شوشتر می‌شود.